[DVD] Pusher R2 Import
Fra : Jan Richardy

Dato : 05-04-01 15:33

Heya ...

Nogen som ved om Pusher (R2 Import) er samme version som den danske VHS ?
Jeg har checket bbfc.co.uk, og der kan jeg ikke finde DVD-versionen, kun
biograf og video (men sidstnævnte er vel det samme ?) ... Disse står ikke
til at være klippede, men varer dog alligevel henholdsvis 109 minutter og
105 minutter.

Det der så irriterer mig er, at DVD-versionen står til at vare 100 minutter,
dvs. enten mangler der 9/5 minutter eller også er der sløset med
oplysningerne og rundet ned til 100 minutter for syns skyld.

Nogen som har købt DVD'en og kan hjælpe ?

--

JanR

Fra : Ole Kofoed

Dato : 05-04-01 16:17

Jan Richardy skrev i meddelelsen <9ahvkr$8sd$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>oplysningerne og rundet ned til 100 minutter for syns skyld.
>
>Nogen som har købt DVD'en og kan hjælpe ?

På coveret står der 109 min., min afspiller siger ca. 1:45:10 hvilket
passer med http://uk.imdb.com/Title?0117407 som angiver den til 105. Jeg
mener også at have læst den skulle være uklippet.

Mvh.

Ole
--
DVD-Basen.
Links til over 22500 dvd anmeldelser

Fra : Peter larsen

Dato : 05-04-01 22:13

Hejsa

Jeg har import versionen og lagde ikke mærke til at der skulle være fjernet
noget.

Forresten hvorfor bliver der ikke lavet danske Special Editions af danske
film?. Jo
jeg ved godt at "Blinkende Lygter" er kommet i en 2 disk version, men jeg
synes at indholdet er lidt tyndt. Ville gerne have haft et kommentar spor
med skue-
spillere og instruktør.

MVH

Peter Larsen

Fra : Kurt Brixen

Dato : 07-04-01 08:04

On Thu, 5 Apr 2001 17:16:33 +0200, "Ole Kofoed" <cowfeet@email.dk>
wrote:

>På coveret står der 109 min., min afspiller siger ca. 1:45:10 hvilket
>passer med http://uk.imdb.com/Title?0117407 som angiver den til 105. Jeg
>mener også at have læst den skulle være uklippet.

Der står "18" på coveret. det indikerer også at den er uklippet.

Kurt Brixen

Fra : Ole Kofoed

Dato : 07-04-01 10:15

Kurt Brixen skrev i meddelelsen ...

Jeg

>Der står "18" på coveret. det indikerer også at den er uklippet.

Men er absolut ikke en garanti, her er en nogle "18" film der er
klippet: http://www.dtaylor.demon.co.uk/latest.htm , men hvis man f.eks.
kigger under Rambo III kan man se hvor "milde" BBFC er blevet: Den gamle
video blev klippet med over 3 minutter, mens den nye udgave kunne nøjes
med 2 sekunder.

Mvh.

Ole

Fra : JSMadsen

Dato : 06-04-01 15:07

> [...]
>til at være klippede, men varer dog alligevel henholdsvis 109 minutter og

DVDoo har den (danske udgave) på tilbud til gode 99,-
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=3806

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 20.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Kurt Brixen

Dato : 07-04-01 08:04

On Fri, 6 Apr 2001 16:07:02 +0200, "JSMadsen" <JS@2001-04.madsen.as>
wrote:

>DVDoo har den (danske udgave) på tilbud til gode 99,-
>http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=3806

Der er vist ikke lavet en dansk udgave.
Den du henviser til er den engelske udgave. Der er dansk tale DD 5.1 i
filmen + engelske undertekster, og engelsk kommentarspor med Nicolas
Winding Refn. Der er også Anamorfic 16:9.

Den er klasser bedre lavet end Bleeder (var det ikke Scanbox?)

Kurt Brixen