Heros of might and magic 4
Fra : SP

Dato : 17-08-03 09:52

Kan man ikke spille 2 spillere på samme computer i Heros of might and magic
4 ligesom man kunne i 3eren?
Hvis hvordan gør man så?

Fra : David Lebech

Dato : 17-08-03 13:57

"SP" <simone@juhhhfakse-net.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man ikke spille 2 spillere på samme computer i Heros of might and
magic
> 4 ligesom man kunne i 3eren?
> Hvis hvordan gør man så?

Hehe, jeg troede også først, at de havde fjernet den funktion, men det er
faktisk simpelt nok: Når du starter et nyt spil og vælger et scenario, kan
du trykke "details" og på den måde finde ud af, hvor mange menneskelige
spillere der kan være med. Når du har valgt et scenario skal du såmænd bare
sætte flueben i boksen (lige ved siden af ordet computer) i de slots, hvor
du vil have menneskelige spillere med

Mvh
David Lebech

Fra : SP