Tomb Raider - The cradle of life
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-08-03 08:53

Hejsa
Så lige den anden film i rækken i nat.

Jeg ken egentlig godt lide Tomb Raider, som en blanding mellem 007 og
Indiana Jones. Uded dog helt at nå deres højder.
I COL er der et par klare svipsere i plottet og så er den lige
overdrevet nok et par gange.

Men slutscenen hvor de finder Livets vugge er bestemt ikke ueffen. Det
er lækkert design og nogle glimrende tanker om hvordan livets vugge,
kunne se ud.

COL er trådt lidt ud af pillets skygge, hvilket er godt for filmen.
Der er kommet lidt mere personskildring ind, men det kunne der nu godt
gøres mere ud af.

Alt i alt glimrende underholdning, men så heller ikke mere.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Martin Andersen

Dato : 18-08-03 07:18

> [...]
> gøres mere ud af.
>
> Alt i alt glimrende underholdning, men så heller ikke mere.

Helt enig. 1'eren var bedre, den her er middel. Hvis den ikke lidt under
middel.