JUBIIIIIIIII
Fra : Lene Vang

Dato : 16-08-03 19:20

Så er det endelig sket....
JEG ER BLEVET KATTEEJER
jeg er den stolte nye ejer af Kronhede Berenike af Fletcher, bare kaldet
Nikki i daglig tale.
Hun er noget af det smukkeste jeg længe har set *suk*
Så hun kommer hjem til mig omkring den 29 i denne måned, og min mave er en
stor knude.
Vivi har nogle rigtig smukke og dejlige katte og killinger :)

Hun er blevet kvaliceret til verdensudstillingen, så det bliver så min
første udstilling, hvor jeg ikke
skal sukke efter alle andres katte, men har min egen som skal udstilles
*jubiiii*
I kan se hende på min gruppens hjemmeside, det er ikke et særlig godt foto.

Knus Lene

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_index.php

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-08-03 19:35

Hold da op hvor er hun smuk. Og sikke en lækker farve hun har. Kan godt
forstå din forelskelse. Tillykke med hende, hun er godt nok dejlig.

Knus Linda

Fra : Camilla Scharff

Dato : 16-08-03 19:37

> [...]
> Så er det endelig sket....
> JEG ER BLEVET KATTEEJER
> jeg er den stolte nye ejer af Kronhede Berenike af Fletcher, bare kaldet

Hej Lene

Tillykke med den - snarlige - nye status som katteslave!

Jeg "talte" med Nikki i går, og jeg er sikker på hun glæder sig )

> Hun er blevet kvaliceret til verdensudstillingen, så det bliver så min
> første udstilling, hvor jeg ikke
> skal sukke efter alle andres katte, men har min egen som skal udstilles
> *jubiiii*

Det bliver spændende - og du ved jo på forhånd at du bliver *bidt* af at
udstille...

Mange hilsner
Camilla

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 16-08-03 20:14

In article <3f3e75e2$0$5163$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Lene Vang
<lenevang@FJERNMIGwebspeed.dk> wrote:

> Så er det endelig sket....
> JEG ER BLEVET KATTEEJER

Til lykke
Hun ser altså osse bare sød ud Jeg går ud fra at det osse er hende
der er "verdens smukkeste" på billederne fra udstillingen?

Fra : Lene Vang

Dato : 17-08-03 12:00

> Til lykke
> Hun ser altså osse bare sød ud Jeg går ud fra at det osse er hende
> der er "verdens smukkeste" på billederne fra udstillingen?
Mange tak :) :)
Nej det Marianne Seifert_Thorsen's Luna-tick Obanum Blue, min kommende
killings far. Det var Marianne som satte mig i forbindelse med Vivi
Fletcher.

Hilsen Lene

Fra : Eva Schmidt

Dato : 16-08-03 20:54

> [...]
> Nikki i daglig tale.
> Hun er noget af det smukkeste jeg længe har set *suk*

Stort tillykke med den nye status som kattejer.
Hvor var det bare skønt, at dit ønske gik i opfyldelse og du snart får dejlige Nikki hjem!

mvh Eva

Fra : Jan R.2610

Dato : 16-08-03 22:02

Hej Lene

Du ved du bliver slave , men når du kommer på udstilling bliver du "hooked".
Ja hun er smuk .

mkh . Jan

Fra : Louise Hansen

Dato : 17-08-03 00:42

> Så er det endelig sket....
> JEG ER BLEVET KATTEEJER

TILLYKKE! At byde en ny kat velkommen i sit hjem er altid en stor
oplevelse, og den første er jo som regel den største af alle, så jeg kan
godt forstå, at du er både glad og stolt! Jeg kan også kun ønske dig
al mulig held og lykke med din lille aby-pige fremover - jeg er sikker
på, at I to nok skal få megen glæde af hinanden og mange sjove
oplevelser at dele med alle vi andre katte-freaks!

> Hun er blevet kvaliceret til verdensudstillingen, så det bliver så min
> første udstilling, hvor jeg ikke
> skal sukke efter alle andres katte, men har min egen som skal udstilles
> *jubiiii*

Nej, hvor spændende! Og så oven i købet verdensudstillingen som din
første, det bliver da en oplevelse! Jeg kan virkelig godt forstå, at du
glæder dig og håber da også på, at det vil gå godt for dig og din skønne
aby-pige!

> I kan se hende på min gruppens hjemmeside, det er ikke et særlig godt foto.

Måske ikke det bedste foto, men hun ser nu dejlig ud alligevel!
Endnu engang held og lykke med hende!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lene Vang

Dato : 17-08-03 17:16

Fra : Lene Vang

Dato : 17-08-03 17:24

NU har jeg fået en rigtig god undskylde for at få kat.
Jeg fandt en levende mus i min skraldepose i formiddags.

Jeg havde lige taget pose op, slået knude på den, lagt den ud i gange, og
havde så gået ud på badeværelset for at få lagt mit hår ned, jeg hørte at
pose skrattede og bevægede sig :/

Først troede jeg at den bare væltede, da den så bevægede sig lidt var det
nok bare en stor eddekkop. Men da jeg så kom derhen, så jeg at det var en
markmus som sad og kiggede tilbage på mig, inde fra posen... EGGGK
Hurtig fik jeg posen ud på min trappe og lavede et lave et hul i pose (min
dør blev lukket MEGET hurtigt)

Nu frygter jeg så af dens familie skal komme på besøg, jeg har i den seneste
månede hørt lidt puslen, men havde slået det ud af hovedet, det var sikkert
bare fuglene på taget. Men nu er jeg ikke så sikker *GGGG*

Hilsen Lene

Fra : Lene Vang

Dato : 17-08-03 17:27

> [...]
> første, det bliver da en oplevelse! Jeg kan virkelig godt forstå, at du
> glæder dig og håber da også på, at det vil gå godt for dig og din skønne

Det bliver bare for stort :)
Men jeg kan vist ikke udstille hende så meget mere, da hun viste nok har en
masse certifikater, og skal så til udlandet for at kunne fortsætte, og det
har jeg vist ikke lige råd til :(

foto.

Jeg lover at der kommer masser af billeder så snart at jeg får hende hjem
*SSS*

Fra : Kate

Dato : 17-08-03 08:58

"Lene Vang" <lenevang@FJERNMIGwebspeed.dk> wrote in

> Så er det endelig sket....
> JEG ER BLEVET KATTEEJER

Hvor skønt Lene. Tillykke med hende. Med en aby i huset bliver det ikke
kedeligt

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Jane

Dato : 17-08-03 17:20

Lene Vang skrev:

> Så er det endelig sket....
> JEG ER BLEVET KATTEEJER

Hæhæ hvor længe mon der går inden hun opdager sandheden?
Mjauuuuu!

Janes kat