Baggrundsbillede på Nokia 3510i
Fra : John

Dato : 16-08-03 19:10

Hej Gruppe,

Min veninde kunne godt tænke sig om det var muligt at scanne et billede ind
af hendes datter og bruge i en Nokia 3510i som baggrundsbillede - eller
pausebillede eller hvad det nu er

Kan det lade sig gøre? Hvordan?

Jeg har et datakabel til en 3510.

--
Med venlige hilsener
John

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 17-08-03 09:09

> [...]
ind
> af hendes datter og bruge i en Nokia 3510i som baggrundsbillede - eller

Kig her http://www.3510i.dk/ gå ind i MMS upload
der har man mulighed for at browse et billede på ens pc og uploade det for
derefter at hente det til ens tlf. pris 15 kr.

mvh Jesper

Fra : Annika Pedersen

Dato : 17-08-03 09:15

"John" <jjensen@adslhome.dk> wrote in

> [...]
> billede ind af hendes datter og bruge i en Nokia 3510i som
> baggrundsbillede - eller pausebillede eller hvad det nu er

Hent dette program: http://download.com.com/3000-2074-10123347.html?
tag=lst-2-18 (Oxygen Phone Manager)
Installer, smæk kablet i telefonen og indsæt via det program. (demo har
begrænsninger, men det kan du læse om på hjemmesiden evt
(oxygensoftware.com)

--
Annika P

Fra : Preben J

Dato : 20-08-03 22:34

"John" <jjensen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ind
> af hendes datter og bruge i en Nokia 3510i som baggrundsbillede - eller

Hvis du har mulighed for det kan du lave en Wap-side og så kalde op til den
og hente billedet den vej.

Preben J.

Fra : Kasper

Dato : 21-08-03 07:48

"Preben J" <no@spam.wanted> wrote in message news:<3f43e947$0$5185$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Hvis du har mulighed for det kan du lave en Wap-side og så kalde op til den
> og hente billedet den vej.
>
> Preben J.

Eller man kan bruge den her "uploader":
http://www.xgryde.dk/uploadall.php
-hvis man ikke lige har mod på at begynde at lave en .wml side

Mvh Kasper