Nokia (software version)
Fra : Michael Westi

Dato : 16-08-03 18:18

Hvordan ser jeg hvilken software ver. den har?
Og hvad er nyeste version?
Hvor lang tid kan man få en tlf. software opgraderet u/b?
Nogle siger 12 mdr.
Andre 15 mdr.

Det drejer sig om 3510. Ikke (i) modellen.

--
Mvh Michael

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 16-08-03 19:36

>Hvordan ser jeg hvilken software ver. den har?
[...]

Tast *#0000#

>Og hvad er nyeste version?
[...]

Don't know ...

>Hvor lang tid kan man få en tlf. software opgraderet u/b?
>Nogle siger 12 mdr.
>Andre 15 mdr.
[...]

Så vidt jeg ved, 24 md ... men det kræver at du kan påvise en fejl ...

Lad være med at skyde mig for den udtalelse, da det kun er et gæt.

/Henrik

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 16-08-03 20:34

"Henrik Koksby Hansen" <Henrik@K0ksby.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg ved, 24 md ... men det kræver at du kan påvise en fejl ...

Det er 12 måneders gratis Nokia Instant Service - dvs. bl.a. software
update. Som i øvrigt kan fåes UDEN at påvise fejl, det er generel service,
og man kan få det gjort så ofte man vil...

> Lad være med at skyde mig for den udtalelse, da det kun er et gæt.

Hehe, så gør vi det, men kender godt følelsen, det er ikke så meget herinde,
men har set i andre newsgroups hvordan de kvæler hinanden... :)

/ Jonas

Fra : KsNa

Dato : 16-08-03 21:30

"Jonas M. Nielsen" <dream@on.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> update. Som i øvrigt kan fåes UDEN at påvise fejl, det er generel service,
> og man kan få det gjort så ofte man vil...

Det er jo ikke alle forhandlere der kan klare den opgave, men kan man
henvende sig i et tilfældigt mobilværksted, jeg tænker f.eks på Sonofons
værksteder, med en telefon fra en anden operatør.

Mvh.
Kim

Fra : Jan Holm

Dato : 16-08-03 22:14

> [...]
> update. Som i øvrigt kan fåes UDEN at påvise fejl, det er generel
> service, og man kan få det gjort så ofte man vil...yde mig for den
/ Jonas

Hvor lang tid er det så med fejl. ? Jeg bruger nærmest aldrig sms
men på det seneste har jeg modtaget nogle stykker og min 3310
fryser når jeg skal læse dem. Jeg kan ikke huske hvornår den er
købt, men et sidste sommer = over 12 mdr siden. Købt i Teleringen.
Nogle der ved om de opgradere ? Og er det gratis selvom den er
mere end 12 mdr, fejlen har den altid haft.

Mvh
Jan Holm

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 16-08-03 22:25

> [...]
>Nogle der ved om de opgradere ? Og er det gratis selvom den er
>mere end 12 mdr, fejlen har den altid haft.

Baggrunden for mit gæt var og er købeloven.

Der er svjv. 24 måneders reklamationsret på telefonen.

Om de opgraderer softwaren må være op til forhandleren/værkstedet.
Uha; det begynder at lyde, som noget, der hører bedre hjemme i

Henrik

Fra : Knud Berggreen

Dato : 17-08-03 10:38

On Sat, 16 Aug 2003 23:25:05 +0200, Henrik Koksby Hansen
<Henrik@K0ksby.dk> wrote:

>[...]
>
>Baggrunden for mit gæt var og er købeloven.
>
>Der er svjv. 24 måneders reklamationsret på telefonen.

Jo, men der er også nogle krav om at man skal reagere når
man opdager fejlen. Der ligger også en væsentlig grænse på
bevisbyrden ved 6 mdr.

/Knud