Avaya wireless på tilbud i bilka
Fra : Anders Christensen

Dato : 16-08-03 16:32

Hejsa NG
Jeg håber ikke jeg træder nogen over tæerne med dette indlæg.

Men jeg ville bare lige oplyse jer om at bilka i den kommende uge har et
avaya "silver" pcmcia netkort og access point på tilbud til 699 kroner -
begge dele er 802.11b udstyr.

Avaya det "nye" navn for orinoco så vidt jeg har kunnet finde ud af, og
kortet er understøttet i stortset alle de gængse opensource
operativsystemer.

Mvh Anders Christensen

Fra : Nicolaj C.

Dato : 17-08-03 17:03

konfigurationen af Avaya/Orinoco RG1 er håbløs ift nyere access points. Og
ved mange scenarier går den helt død.
Det er meget lang tid siden at avaya har opdateret firmware - spring 2002...
Det medfølgende pccard har jeg dog aldrig haft problemer med.
køb evt. en Dlink DWL-700 AP hos ComputerCity i stedet kr. 599,-
et pccard-wireless kan fås for < kr. 200,-