Ingen ordbog i 3210?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-04-01 14:28

Hejsa!

En af mine kammerater har en Nokia 3210 v. 5.36 ligesom mig, men af en
eller anden grund, så virker det ikke til der er ordbog i mere, det
HAR der været.

Når han skriver SMSer, så kan han kun vælge mellem ABC og abc, altså
store og små bogstaver (ved at trykke #). Han kan ikke vælge de to
muligheder der er for ordbogen - hvordan kan det være - det HAR
virket.

Hvad er der sket, og kan man få skidtet igang igen?
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Fra : Alex

Dato : 05-04-01 14:37

Hej Lasse

Gå ind i Ordbog i SMS-menuen og vælg Dansk igen - så burde det virke.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-04-01 14:41

Alex skrev:

>Gå ind i Ordbog i SMS-menuen og vælg Dansk igen - så burde det virke.

Hmm, nu sidder jeg ikke med den... men jeg har min egen, der er ikke
noget med dansk under SMS-menuen.

Er det under telefon-indstillinger du mener? Menu 4-2-1-7 vælger dansk
sprog i telefonen - er det den? Så fortæller jeg ham det...

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 05-04-01 14:56

> Er det under telefon-indstillinger du mener? Menu 4-2-1-7 vælger
dansk
> sprog i telefonen - er det den? Så fortæller jeg ham det...

Mon ikke det er under 'Beskeder/Skriv beskeder/Valg/Ordbog' (dvs. menu
2-3-1 + 'Valg' og 'Ordbog')?

Erland

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-04-01 14:58

Lasse Hedegaard skrev:

>Er det under telefon-indstillinger du mener? Menu 4-2-1-7 vælger dansk
>sprog i telefonen - er det den? Så fortæller jeg ham det...

Det virkede ikke :(

Andre forslag?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-04-01 15:07

Lasse Hedegaard skrev:

>Andre forslag?

Ahh, jeg fandt det selv - tak for hjælpen...

Fra : Gunnar

Dato : 07-04-01 19:41

Hej Lasse.

Du går ind i skriv beskeder,så valg,ordbog,dansk..Så skulle den være der...

Gunnar