T310 ?
Fra : Mads

Dato : 16-08-03 11:41

Hvor Køber jeg en T310 Billigst, ( DET MÅ IKKKE VÆRE TELIA )

Tak Mads !

Fra : Søren Blom

Dato : 16-08-03 12:50

"Mads" <snoop_adsl@hotmail.com> skrev
> Hvor Køber jeg en T310 Billigst, ( DET MÅ IKKKE VÆRE TELIA )

Kik i annoncerne du får ind af døren her i løbet af weekenden eller køb en
brugt.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 16-08-03 12:59

"Mads" <snoop_adsl@hotmail.com> wrote in message
> Hvor Køber jeg en T310 Billigst, ( DET MÅ IKKKE VÆRE TELIA )
>
> Tak Mads !

Den er i bilka for 89,- incl. headset. Det er debitel.
Mvh
Anders O

Fra : kh

Dato : 16-08-03 15:24

> "Mads" <snoop_adsl@hotmail.com> wrote in message

Da jeg for ca. 14 dage siden købte en T310, var jeg også ude at søge efter
det bedste tilbud i junglen af telefoner og abbonementer. Jeg endte med at
købe hos netget.dk til 299 + sonfon abb. til 65 kr./måned (mindst 6
måneder) Telefonen var ikke SIM låst. Jeg ved ikke om der er kommet bedre
tilbud siden dengang.

/kh