Street Legal Redline komme videre?
Fra : Jonas R.

Dato : 16-08-03 11:36

Nu har jeg snart kørt så mange løb og såen! Men hvordan kommer jeg over i en
anden garage end blå? skal man bare have nok prestige point eller hvordan
funger det?

MVH
Jonas

Fra : DWM

Dato : 16-08-03 15:58

"Jonas R." <corolla.turboNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg snart kørt så mange løb og såen! Men hvordan kommer jeg over i en
> anden garage end blå? skal man bare have nok prestige point eller hvordan
> funger det?

Jeg mener både at du skal have en vis prestige + være nummer
1 i den klub du er i.

/Kenneth Iversen

Fra : Colzen

Dato : 18-08-03 01:47

> Jeg mener både at du skal have en vis prestige + være nummer
> 1 i den klub du er i.

En vis prestige, hvor mange er det ca?
Jeg har i øjeblikket 224/382, de 224 er jeg helt med på, men de 382 falder
lidt efterhånden som man kører løb, hvorfor? og hvad står de for?

Mvh

Colzen

Fra : DWM

Dato : 18-08-03 09:30

"Colzen" <colzen@SLETcolzen.dk> skrev i en meddelelse
> En vis prestige, hvor mange er det ca?
> Jeg har i øjeblikket 224/382, de 224 er jeg helt med på, men de 382 falder
> lidt efterhånden som man kører løb, hvorfor? og hvad står de for?

Det er din bil´s prestige point. Man skal op på 700 for at reelt kunne
deltage i championship hvor man kan vinde en bil. Jeg kan dog fortælle
at du kommer aldrig op på 700 point som spillet er nu.
MHT skiftning til højere gruppe..det sker uden at man selv ved det.
Når du er nummer 1: Gå tilbage til din garage. Du skulle gerne
været kommet til en ny. Jeg lagde ikke selv mærke til det da jeg
kom i en anden gruppe..

Hvis du vil i championshipløbene og vinde den dejlige mustang
skal du bare gå ind under championship..marker ok (eller start
eller hvad det nu er) DVS musepointeren skal være over det..
klik nu på enter og voilá :)
Husk at tage en masse dæk med.

/Kenneth Iversen

Fra : Colzen

Dato : 18-08-03 12:01

> [...]
> skal du bare gå ind under championship..marker ok (eller start
> eller hvad det nu er) DVS musepointeren skal være over det..

Jeg er i blå garage, men skulle jo gerne over i rød. Jeg ligger nr. 1 , men
mangler nok lnogle prestige point inden jeg ryger videre, men det var jo
bare rart at vide hvor mange jeg mangler
Kan det ikke lade sig gøre at få bedre biler? Jeg har set at det er
forskellige biler hvergang man besøger forhandleren, men nogle af de andre
der kører løb når racer forbi kører i noget der ser lidt mere spændende ud

Jeg kører i øjeblikket i en "emula et eller andet top model" med en værdi på
ca 77.000, men det kunne jo være der var noget bedre?

Mvh
Colzen

Fra : Colzen

Dato : 18-08-03 12:22

Har lige smidt screenshot op i dk.binaer af min bil.
Emne: Street Legal Racing

Colzen

Fra : M Larsen

Dato : 18-08-03 13:11

du kan jo tune din dyt lidt

Fra : Colzen

Dato : 18-08-03 13:13

"M Larsen" <666@os.dk> skrev i en meddelelse
> du kan jo tune din dyt lidt

Jeg kan ikke finde noget der kan give den mere end 444 hp, men har du et
forslag så er det mere end velkomment.

Colzen

Fra : M Larsen

Dato : 18-08-03 13:30

jeg køre i en Enula den har 467 hk prøv at pil lidt ved intake camshaft
og exhaust camshaft og fuel rail

Fra : Colzen

Dato : 18-08-03 17:01

> jeg køre i en Enula den har 467 hk prøv at pil lidt ved intake
camshaft
> og exhaust camshaft og fuel rail

Jeg var ikke klar over at man også kunne pille ved camshafterne, men det
hjalp da lidt. 466 hk.
Når man kører løb om natten holder der nogle ret fede biler ude i siderne,
er det ikke nogen man kan få fat på på en eller anden måde?

Colzen

Fra : DWM

Dato : 18-08-03 18:52

> [...]
> Når man kører løb om natten holder der nogle ret fede biler ude i siderne,
> er det ikke nogen man kan få fat på på en eller anden måde?

Nope. Dem kan man desværre kun kigge på og savle over.
Måske i en fremtidig patch..det er ikke til at vide.
Der er jo f. eks heller ikke nogle body og engine kits i spillet endnu..
Faktisk for dårligt...spillet er jo kun halvt færdigt..

/Kenneth Iversen

Fra : Colzen

Dato : 18-08-03 19:27

> [...]
> Der er jo f. eks heller ikke nogle body og engine kits i spillet endnu..
> Faktisk for dårligt...spillet er jo kun halvt færdigt..

Det har du egentlig ret i

Colzen

Fra : DWM

Dato : 18-08-03 19:35

> Hvordan har du fået så meget nos i den?

Det kan man kun i den bil (uden mods)
Det er den bil du vinder i championship.

/Kenneth Iversen

Fra : Colzen

Dato : 18-08-03 21:20

Jeg er træt af det spil.
Jeg gjorde som du sagde for at komme i championchip.
Første løb væltede jeg og landte på taget men ok bedst ud af 3.
Andet løb vandt jeg.
Tredie løb kører jeg ind i ingenting med over 200 km/t og får en flyvetur,
lander på taget, taber derfor jo.

Tilbage i garagen har jeg så min bil, men den har ingen døre, ingen motor,
ingen ingenting, egentlig kun chassiet som kostede over 7000 at reparere
(pengene er så ligegyldigt).
Så jeg skulle købe ny motor osv for at kunne køre igen, det passede mig ikke
lige på det tidspunkt da jeg var godt træt af den fejl, så jeg gik ud af
spillet.

Da jeg så skulle ind igen, fandeme om den så ikke havde smidt min profil væk
så jeg skal starte forfra

Colzen

Fra : DWM

Dato : 18-08-03 22:19

> [...]
> Andet løb vandt jeg.
> Tredie løb kører jeg ind i ingenting med over 200 km/t og får en flyvetur,

Lige over en af "bakkerne" i starten? Det har jeg også oplevet et
par gange.

> [...]
> spillet.
>
> Da jeg så skulle ind igen, fandeme om den så ikke havde smidt min profil væk

Samme her. Dog efter jeg havde gennemført championship og
fået min nye bil. Har læst andre steder om det på nettet.
De mener man skal lave backup af sine savegames regelmæssigt.
Glæder mig forøvrigt til at der kommer en patch til spillet.
Her er der forøvrigt lige nogle links hvor der løbende skulle
komme addons til spillet:
http://slc.hsw.hu/info/index2.php
http://www.buildersedge.org/

/Kenneth Iversen

Fra : Colzen

Dato : 19-08-03 09:06

http://www.buildersedge.org/

Jeg har hentet nogle addons fra ovenstående side, men jeg kan ikke lige se
hvor jeg skal lægge dem.
Baiern exhaust stod der hvor skulle ligge, men hvad med de 2 hoods og neon
lysene?

Colzen

Fra : DWM

Dato : 19-08-03 22:49

> http://www.buildersedge.org/
> >
> Jeg har hentet nogle addons fra ovenstående side, men jeg kan ikke lige se
> hvor jeg skal lægge dem.
> Baiern exhaust stod der hvor skulle ligge, men hvad med de 2 hoods

Det er jeg ikke helt klar over. Jeg kan lige prøve at finde
ud af det i morgen. Nu er det ved at være sengetid :)

> og neon lysene?

Der var vist en guide til neonlysene på download siden.

/Kenneth Iversen

Fra : M Larsen

Dato : 18-08-03 13:33

der er en fed hp her http://nethack.slaqware.net/~don/news.php

der er en masse hjælp at få + en masse ting til bilen de laver om på men
siden er nede lige nu

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-03 18:42

Nu bare lige et hurtigt spøgsmål til det, man kan godt bruge rat ikke ???
for ellers går jeg da helt amok :)

Fra : M Larsen

Dato : 18-08-03 19:43

jo jeg bruger selv rat