Key Words hjemkomst
Fra : Louise Viborg

Dato : 16-08-03 08:30

Som sagt, kom vi jo hjem med vores hankilling, TrueTrust Key Word igår
aftes. Natten har han tilbragt i soveværelset, og vi har ikke fået
meget søvn nogen af os, fordi Key Word vl kæle hele tiden, og man kan
sagtens vågne af hans spindende, for han spinder MINDST ligeså højt
som vores vækkeur *G*
Her til morgen kom han med ind i stuen. Baluka havde vi lukket ud i
haven, så han kunne se ham og høre ham, men Baluka kunne jo ikke komme
til ham.
Key Word kastede hurtigt sin kærlighed på vores store gulv til loft
kradsetræ, som han hyggede sig rigtig meget i. Efter en halv times
tid, dumpede han ned på gulvet og gik igang med at undersøge huset.
Bobo kom straks rendende for at agerer støttepædagog og vise hele
huset frem, og når Key synes at han blvier ldit for anmasende, så får
han lige et par gok oveni hovedet *G*
Vianna kom også ind i stuen og mor skulle jo selvfølgelig lige vise
hende hendes nye kæreste, men hun gad slet ikke kigge på ham *G*
Chérie er som hun plejer. Hun ligger og stirre på ham, og hvis han
kommer for tæt på hvæser og knurre hun, men det går over om en uges
tid. BlueBell synes han er meget spændende, men hvæser også lidt
Så nu går han rundt og undersøger hele huset, forfulgt at sin
støttepædagog, Bobo
Vi skal ud til nogle venner idag, så det er meningen at Baluka får lov
at være i udstuen og løbegården idag og så kan Key gå og falde til i
huset imens uden at have en hund rendende i røven

Jeg har taget nogle billeder, men de kommer på nettet senere

Igen TUSIND TAK til Birgitte & Sten, fordi vi fik lov at få denne
skønne dreng Han har allerede taget vores hjerter med storm! Det
lille hovede der, skal man altså være lavet af sten for at modstå

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 16-08-03 09:11

On Sat, 16 Aug 2003 09:30:04 +0200, Louise Viborg
<nospam@shunozahra.dk> wrote:

Ihhh Louise hvor lyder det altså bare pragtfuldt. Ja vi var selv ved
at tage Key Word med hjem da vi så ham, men nej det måtte vi ikke for
Birgitte for han skulle jo altså hjem til jer*GG*

En god ide med at holde Baluka lidt væk i de første par timer, gad
vide hvad Key siger til det store legedyr når de skal mødes thi hi
--
Camilla Sabroe

Fra : Louise Viborg

Dato : 16-08-03 09:49

Hej Camilla!
Det kan jeg godt forstælle dig *G* For utålmodig som er nu engang er
*G* så skulle jeg lige prøve at tage Baluka indenfor, så jeg tog ham i
snor og satte mig ned på gulvet med ham. Key sad i kradsetræet og
kiggede med laaaang hals og så sad vi der i et kvarteres tid. Så gik
ejg lidt rundt i stuen med Baluka i snor og det tog Key også meget
pænt, så længe han var sikkerhed i kradsetræet Og nu kan Baluka
faktisk godt gå lidt rundt i huset. Key gemmer sig ihvert fald ikke
(for så kan han jo ikke følge med i hvad der sker *G*). Men jeg lukker
selvfølgelig Baluka ud i udstuen og løbegården når vi ikke er hjemme
idag.
Hehe....Vianna troede at Key var en killing til hende *G* Så hun
rendte over og ville vaske ham, men så blev Key sur og hvæste af hende
og så hvæste hun igen, så nu er de uvenner *G*

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Louise Hansen

Dato : 17-08-03 00:21

> Hehe....Vianna troede at Key var en killing til hende *G* Så hun
> rendte over og ville vaske ham, men så blev Key sur og hvæste af hende
> og så hvæste hun igen, så nu er de uvenner *G*

Ja, sådan kan det jo af og til gå! STORT TILLYKKE med den lille fyr,
og hvor lyder det da bare skønt, at han allerede er faldet så godt til!
Det er imponerende, må jeg sige! Men hvem kan også modstå sådan en
sød lille charmetrold?

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-08-03 11:00

Hej Louise!
Vianna er nu blevet gode venner med Key igen, og vil frygtelig gerne
have ham som killing, men han gider ikke det der kysseri hele tiden,
så han løber væk fra hende *G*
I nat har han sovet i stuen, men han er lidt ked af det idag, og meget
bange for Baluka, så jeg ved ikke liiige hvad der er sket. En ting er
sikkert: Baluka kunne aldrig finde på at gøre nogen noget. Så jeg tror
fremover sover han inde hos os lige her i starten.
Han har endnu ikke været ude at prøve løbegården, men det når han nok.
Det hele går jo i hans eget tempo

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-08-03 17:51

Og så er der lige billeder af vores lille prins i hans nye hjem

Fra : Lene Vang

Dato : 17-08-03 18:00

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Og så er der lige billeder af vores lille prins i hans nye hjem

> [...]

Ihhhhhh han er bare for nusser, han ligner en rigtig laban, han skal nok få
meget sjov ud af :)

Hilsen Lene

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-08-03 18:39

Hej Lene!
Indtil videre opføre han sig meget pænt *G* Han opholder sig mest i de
øvre luftlag, hvor Hr. Hund ikke kan komme op *G*
Det er da godt det ikke er vores kanin han er bange for, for han
kravler også i kradsetræer *G*

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Pia J

Dato : 18-08-03 09:54

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> wrote in message
> [...]
> øvre luftlag, hvor Hr. Hund ikke kan komme op *G*
> Det er da godt det ikke er vores kanin han er bange for, for han

Selvom skumbananerne kom fra et hjem med hund, så tog det en lille uges tid
inden de vænnede sig til vores store skrumler- som også bare var nysgerrige.
Især Felix hvæsede og knurrede, og de boede stort set kun i klatretræet med
tilhørende reolhylde ved siden af på 50x80 cm.

Men siden da har de været fine venner.

:Pia

Fra : Ann K

Dato : 19-08-03 10:58

Hejsa.
Kan huske da vi fik lille Namacoola... hun var absolut _rædselsslagen_ for
vores fredsommelige hankastrater (ok - hun havde jo også en "bagage" med!) -
mens hun i løbet af ca 3 dage havde fået hundene kigget ud
Først blev hun tryg ved stoooore, stærke, rolige Sif... men nu er det helt
klart vilde, fjantede og ustyrlige Dise, som er hendes foretrukne! De to er
bare bedstevenner Og billigt til salg sådan ca 100 gange om dagen!
Har allerede nu store betænkeligheder ved at lade Namacoola være sammen med
Dises hvalpe, når den tid kommer!!! Tænk hvis hvalpene kommer til at tro at
_alle_ katte er sådan??? Nå, hva' - hvalpene skal primært være i
annekset, udestuen og løbegården = Sagas domæner... mon ikke de vil lære at
katte kan være meget forskellige *sss*

Mvh Ann

Fra : Katrine Nederby

Dato : 17-08-03 18:10

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Og så er der lige billeder af vores lille prins i hans nye hjem

Hej Louise.

Han er virkelig dejlig Smuk farve og sikke en lige profil...Det skal den
være hos en skovkat ikke?

Og så er jeg nødt til lige at spørge, hvad det er for en lilla dobbelt-hule,
man kan se på billedet med de tre katte...er det ikke Key Word, Bobo og Blue
Bell? Er den højere end man lige kan se? Er det sådan een, de kan kravle op
indeni, og hvor har i købt den?

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-08-03 18:38

Hej Katrine!
Jo, det er sådan et tårn de kan kravle op og ned af indeni. Vi har
købt det på en udstilling hos Likita. Man køber det løst. DEt ovenpå
har vi selv fixet sammen *G*

Og jo, skovkatte skal have en lige profil. Key's er snorlige, præcis
som hans mors

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte