Hjælp til border-style
Fra : Jacob Heilskov Niels~

Dato : 16-08-03 02:19

Hej alle,

Kan nogen fortælle mig, hvorledes jeg undgår, at border-style:
dashed "udgnidrer" ved vertikal scroll?

På forhånd tak!
Jacob

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-03 02:39

"Jacob Heilskov Nielsen" <jacob.nielsen@c.dk> wrote in message
> Hej alle,
>
> Kan nogen fortælle mig, hvorledes jeg undgår, at border-style:
> dashed "udgnidrer" ved vertikal scroll?

De bliver helt 'fedtet' sammen ikke? Det sker kun i (skod) IE.
Mozilla og Opera (eks) viser dashed borders helt korrekt.

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Jacob Heilskov Niels~

Dato : 16-08-03 02:55

FB wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> De bliver helt 'fedtet' sammen ikke? Det sker kun i (skod) IE.
> Mozilla og Opera (eks) viser dashed borders helt korrekt.

Jo. Er der slet ikke noget, jeg kan gøre, udover, selvfølgelig,
at bede 95% af brugerne om at skifte browser...?

Mvh.

Fra : Christian Estrup

Dato : 16-08-03 10:07

Jacob Heilskov Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Jo. Er der slet ikke noget, jeg kan gøre, udover, selvfølgelig,
> at bede 95% af brugerne om at skifte browser...?

Njaarj, men hvis du skriver sådan en opfordring vil jeg da godt
skrive under ...

c.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 16-08-03 14:58

"Christian Estrup" <estrups@mail.tdcadsl.dk> skrev

> Njaarj, men hvis du skriver sådan en opfordring vil jeg da godt
> skrive under ...

Det er desværre et velkendt fænomen, at den ringeste browser også er den
mest udbredte.

Dette har Bill Gates opnået - ikke ved at lave en god browser men ved at
tvangsinstallere den på alle de PC'er, der bliver solgt

Problemet smitter så (igen desværre) af på hjemmesideskrivningen, fordi
dovne personer ikke gider teste i en ordentlig browser, men lader sig nøje
med, at det ser fornuftigt ud i IE.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin