New York - locations
Fra : Søren Nellemann

Dato : 16-08-03 00:58

Skal til NYC om nogle uger. I den forbindelse kunne jeg være lidt nysgerrig
på at opsøge locations man kender fra forskellige film (eller serier som
restauranten fra Seinfeld)

Har nogen kendskab til en web-side om emnet - dansk el. amerikansk?

Søren

Fra : Christian Andersen

Dato : 16-08-03 07:48

http://www.google.com/search?q=%22movie+locations%22+%22new+york%22

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Steen Andersen

Dato : 16-08-03 21:00

"Søren Nellemann" <sne@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> restauranten fra Seinfeld)
>
> Har nogen kendskab til en web-side om emnet - dansk el. amerikansk?

Seinfeld locations: http://home.earthlink.net/~asena/srny.html

Der findes en tilsvarende side for Sex & the City, men den kan jeg ikke lige
finde igen.

mvh Steen

Fra : Louise KL

Dato : 16-08-03 23:05

> [...]
> restauranten fra Seinfeld)
>
> Har nogen kendskab til en web-side om emnet - dansk el. amerikansk?

Da jeg var i New York City for et par uger siden gik jeg forbi en juveler i
Chinatown der havde været med i Sex and the City. Det var dog tilfældigt O.o

Fra : Peter Lind

Dato : 17-08-03 11:50

Søren Nellemann wrote:
> [...]
> (eller serier som restauranten fra Seinfeld)
>
> Har nogen kendskab til en web-side om emnet - dansk el. amerikansk?

Her er en artikel om filmlocations i New York. Der tales en del om byens
filmkontor, som har denne adresse:
http://www.ci.nyc.ny.us/html/filmcom/home.html - de beskæftiger sig mest med
at leje locations ud til nye film, men et eller andet sted må de også have
en oversigt over de berømte locations.

Mvh
Peter Lind

Fra : Devast8or

Dato : 17-08-03 14:12

Søren Nellemann wrote:
> [...]
> (eller serier som restauranten fra Seinfeld)
>
> Har nogen kendskab til en web-side om emnet - dansk el. amerikansk?

Godt nok ikke film men TV: Rupert Jee's Hello Deli på 53rd (tror jeg nok)
hvis du er til Letterman.

Devast8or