Oplysninger om Communication
Fra : DoC OnE

Dato : 15-08-03 23:59

Jeg søger oplysninger om en LP plade med "communication" som enten title
og/eller kunstner.

Det er fra engang i 80 tror jeg og jeg syntes at huske at det var en del af
de samme personer der også stod bag "Scatterbrain" (Jesper Siberg og evt.
Jesper Ranum)

Jeg tror også at plade er udgivet på Irmgardz men her er jeg ikke helt
sikker.

Pladen kan også være fra et eller anden teaterstykke.

Er der nogle der kan hjælpe?

Jeg trorde man kunne søge i DR diskotek med jeg kan ikke finde noget link på
dr.dk

Jesper Larsen

Fra : Rocknrolldetective

Dato : 16-08-03 07:33

Jeg har sendt dig en mail.
:)

Fra : Rocknrolldetective

Dato : 16-08-03 08:43

"Rocknrolldetective" <blodhunden@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har sendt dig en mail.
> :)
>
> "DoC OnE" <docone@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> af

Communication er fra 1982

Hassig/Ranum/Siberg/Kastrup er krediteret for musikken

Pladen er udgivet på Irmgardz (Irmg 7)

Pladen er ganske rigtigt fra et teaterstykke, "Danmarks første new-wave
musical" som der står.

Pladen indeholder 10 numre, et tekstark, en flyer og et klistermærke, jeg
kan hjælpe dig med nogle billeder. Hvorfor spørger du iøvrigt til denne
plade?