Hjælp. Street Legal Racing
Fra : Colzen

Dato : 15-08-03 22:36

Jeg er ret ny i det her spil.
Når man køber NOS og smider i sin bil sammen med den der injection del,
synes jeg ikke der sker noget når man giver den et skud. Er der mere man
skal købe før det virker?

Mvh
Colzen

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 15-08-03 23:37

> Jeg er ret ny i det her spil.
> Når man køber NOS og smider i sin bil sammen med den der injection del,
> synes jeg ikke der sker noget når man giver den et skud. Er der mere man
> skal købe før det virker?

Har du smidt nogle NOS flasker i?

Husk at trykke på N når du skal bruge det i spillet.

Fra : Colzen

Dato : 16-08-03 03:34

> Har du smidt nogle NOS flasker i?
>
> Husk at trykke på N når du skal bruge det i spillet.

Ja, jeg har købt både flaske og injection, og jeg trykker på N, jeg kan høre
at den giver et pift, men jeg kan ikke mærke det på farten eller høre det på
omdrejningerne. Jeg har prøvet mange gange med flere forskellige biler, men
intet resultat

Hvad gør jeg galt?

Mvh
Colzen

Fra : M Larsen

Dato : 16-08-03 06:36

du gør ikke noget forkert der sker bare ikke en fis

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 16-08-03 09:26

> høre
> på
> men

Du skal være godt oppe i omdrejningerne og hastighed før du fyre din NOS af
( lige som en rigtig bil ) jeg bruger NOS i hvert løb efterhånden, og når
den fyres af på det rigtige tidspunkt giver den ca. 10-30 mph mere alt efter
hvilket gear du køre i !

MVH

Morten

Fra : Colzen

Dato : 16-08-03 09:34

> [...]
> ( lige som en rigtig bil ) jeg bruger NOS i hvert løb efterhånden, og når
> den fyres af på det rigtige tidspunkt giver den ca. 10-30 mph mere alt

Jeg har prøvet det på banen når jeg kører bilens topfart og der sker
ingenting, men sådan skal det nok være
Med mindre der selvfølgelig er noget på bilen der skal finjusteres inden det
virker ordentligt?

Mvh
Colzen

Fra : DWM

Dato : 16-08-03 22:07

> [...]
> ingenting, men sådan skal det nok være
> Med mindre der selvfølgelig er noget på bilen der skal finjusteres inden det

Det er der ikke. NOS virker bare ikke på de fleste biler i det
spil. En "feature" kan man måske kalde det :)
Det er langt fra den eneste fejl i det spil.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-03 16:10

Jeg har prøvet at installere dette spil, men syntes at det var så "røv"
elendig grafik, er der en eller anden patch man skal installere eller noget
?

Mvh Rasmus

Fra : M Larsen

Dato : 18-08-03 16:45

næee det er der ikke bare gå ind og sæt grafiken op

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-03 17:55

> næee det er der ikke bare gå ind og sæt grafiken op

Ok, så er der jo ikke andet for end at prøve det igen :)

Fra : M Larsen

Dato : 18-08-03 19:46

der er jo to spil af Street Legal Racing den nye hedder Street Legal Racing
redline hvis det er den gamle du har kan jeg godt forstå du klager over
grafikken

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-03 20:24

Det var det nemlig... undrede mig lige over det billede jeg så i binaer
nemlig... men nu ved jeg da hvorfor...