Steven King's 'IT'
Fra : Peter Holm

Dato : 15-08-03 20:34

Jeg er i vildrede...
Var denne film ikke en alm. spillefilm og ikke en TV-serie engang?
Og er den virkelig ikke ældre end 1990?

http://www.allmovie.com/cg/avg.dll?p=avg&sql=1:46835

Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : ML-78

Dato : 15-08-03 22:18

> Jeg er i vildrede...
> Var denne film ikke en alm. spillefilm og ikke en TV-serie engang?
> Og er den virkelig ikke ældre end 1990?

Det er en miniserie i to dele og ja, den er fra 1990.

ML-78

Fra : Mogens

Dato : 16-08-03 01:21

On Fri, 15 Aug 2003 23:18:05 +0200, "ML-78"
<dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote:

>Det er en miniserie i to dele og ja, den er fra 1990.

Close, but no cigar.

Det er en miniserie i 4 dele, hvoraf de 2 første
blev vist i aftes.

mvh Mogens

Fra : ML-78

Dato : 16-08-03 02:07

> Close, but no cigar.
>
> Det er en miniserie i 4 dele, hvoraf de 2 første
> blev vist i aftes.

Var den også det originalt? Jeg kan ikke finde den omtalt nogen steder som andet
end en "TV-film i to dele".

http://www.kingofhorror.com/television/it.htm

Jeg vil nærmere gætte på, at inddelingen i fire dele er noget, der er sket
senere.

ML-78

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 16-08-03 06:36

"ML-78" skrev i en meddelelse :
> [...]

Den inddeling har jeg aldrig set før.

> [...]
>
> http://www.kingofhorror.com/television/it.htm
>
> Jeg vil nærmere gætte på, at inddelingen i fire dele er noget, der er sket

Det tror jeg, at du har ret i, for alle de gange, jeg har set den i tv, har
den været i to dele. Jeg mener sågar også DVD'en har hver sin del på hver
sin side af DVD disc'en.

> ML-78

Mvh
Mads

Fra : SvendeBent

Dato : 16-08-03 07:38

"Mads Holmsgaard Eriksen" <mhe@fjerndettesmartazz.dk> skrev i en meddelelse

> Den inddeling har jeg aldrig set før.

Den er helt rigtigt i 2 dele, dog deler TvDanmark den op i 4 dele, så de kan
sende flere reklamer. Det er meget irritererende. TvDanmark splitter næsten
alle deres ting op i 2 så de kan sende reklamer imellem.