Marie Marie Marie
Fra : neets

Dato : 15-08-03 17:43

Sidste år - eller måske var det året før, hvade en sangerinde en hit med et
nummer der hed Marie Marie Marie. Sangerinden er vistnok
dansk/skandinavisk.

Kan nogen hjælpe med navn, titel etc.?

Mange tak - jeg fik oplysningerne gennem denne gruppe for længe siden...men
har glemt det igen ;-(

Fra : Mikael Schøler

Dato : 15-08-03 17:48

"neets" <neets@ho.me> wrote in message
> [...]
> dansk/skandinavisk.
>
> Kan nogen hjælpe med navn, titel etc.?
>
> Mange tak - jeg fik oplysningerne gennem denne gruppe for længe

Solveig Sandnes

Fra : MadiZone

Dato : 15-08-03 18:26

"neets" <neets@ho.me> skrev i en meddelelse
> Sidste år - eller måske var det året før, hvade en sangerinde en hit med
et
> nummer der hed Marie Marie Marie.

Solveig Sandnes, og det var i 1998 ja.... :p

/MadiZone

Fra : neets

Dato : 15-08-03 22:12

mange tak til jer begge to )