bob bob.
Fra : frank jørgensen

Dato : 15-08-03 15:01

Hej NG.
Min søn snakker om en der kalder sig bobbobmanden,med en sang der hedder
til fest,er der nogle der kender til ham/dem og hvor man kan høre dem på
nettet.
MVH. Frankie.

Fra : Christian Joergensen

Dato : 17-08-03 11:43

On Fri, 15 Aug 2003 16:01:18 +0200, frank jørgensen wrote:

> Min søn snakker om en der kalder sig bobbobmanden,med en sang der hedder
> til fest,er der nogle der kender til ham/dem og hvor man kan høre dem på
> nettet.

Det er noget gramsespektrum der handler om en mand der har set for mange
reklamer i fjernsynet og derfor går rundt og citerer dem konstant.

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk | "Stop it"