css "pop-up" væk i IE
Fra : Christian Estrup

Dato : 15-08-03 14:54

Nååh, brugt lidt tid på at føre den gamle orkesterside op til
dato (altså XML/CSS), og nu uploaded menuforsiden:

http://thesunglasses.dk

I Mozilla virker alt efter hensigten, og indtil i går virkede
pop-up'en på menuen også i IE. Af en eller anden mystisk grund er
den nu forsvundet, og eftersom jeg har stirret mig fuldstændig
blind på tags'ene, er jeg simpelthen nød til at be' jer om hjælp.

Hvis nogen af jer ka' gi' mig et trick til at positionere
pop-up'en så det også ser ordentligt ud i Opera, ja, så siger jeg
tak til ...

Med de bedste hilsner. c.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-08-03 16:47

"Christian Estrup" <estrups@mail.tdcadsl.dk> skrev

> [...]
> den nu forsvundet, og eftersom jeg har stirret mig fuldstændig
> blind på tags'ene, er jeg simpelthen nød til at be' jer om hjælp.

Hvad gjorde du i går, som fik det til ikke at virke i IE?

> Hvis nogen af jer ka' gi' mig et trick til at positionere
> pop-up'en så det også ser ordentligt ud i Opera, ja, så siger jeg
> tak til ...

Hvis du fjerner display:block fra 'menu a:hover span', hvordan bliver det så
i Opera? og i Mozilla?
Umiddelbart kan jeg ikke se, at display:block gør nogen gavn der.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Christian Estrup

Dato : 16-08-03 00:19

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Hvad gjorde du i går, som fik det til ikke at virke i IE?

Det eneste jeg positivt véd, er jeg legede lidt med understregning og
tekststørrelse - men huskede selvfølgelig ikke løbende at checke i IE, og som
sagt .......

> Hvis du fjerner display:block fra 'menu a:hover span', hvordan bliver det så
> i Opera? og i Mozilla?
> Umiddelbart kan jeg ikke se, at display:block gør nogen gavn der.

Ka' faktisk heller ikke forstå hvorfor, men fjerner jeg display:block vises
ingenting i nogen af de browsere jeg har til rådighed. Hmmm. Tror jeg kryber
til køjs og prøver med friske øjne i morgen. Men tak alligevel!