Enkelt spørsm. vedr. S55, T310 og T68i
Fra : Kent

Dato : 15-08-03 14:36

Hej

Jeg har et meget enkelt spørgsmål, synes jeg da selv.

Hvilken telefon har den bedste skærm af disse telefoner:

Siemens S55

Ericsson T310

Ericsson T68i

Det var sgu da let, var det ikke?????

Tak
Ketn

Fra : Kurt

Dato : 15-08-03 16:51

> Jeg har et meget enkelt spørgsmål, synes jeg da selv.
>
> Hvilken telefon har den bedste skærm af disse telefoner:

> [...]

Nej- For det ved du kun selv!
Gå ned i en telebutik og bedøm selv
Kurt

Fra : Kent

Dato : 16-08-03 00:53

"Kurt" <kurt@forum.dk> skrev i en meddelelse

> Nej- For det ved du kun selv!
> Gå ned i en telebutik og bedøm selv
> Kurt

Sikke noget sludder!

I øvrigt kender jeg ingen telebutik hverken fjern eller nær,
hvor jeg kan få lov at se telefonen i funktion.

Vh
Kent

Fra : Knud Berggreen

Dato : 16-08-03 10:28

On Sat, 16 Aug 2003 01:52:42 +0200, "Kent"
<Sunshine@NOSPAMpc.dk> wrote:

> [...]

Godt at du skriver "synes jeg da selv"

>Sikke noget sludder!

Det er da ikke sludder. Spørgsmål om hvad der er bedst er i
høj grad afhængig af den person der skal foretage
bedømmelsen og der vil være mange der er uenige i en sådan
afgørelse.

>I øvrigt kender jeg ingen telebutik hverken fjern eller nær,
>hvor jeg kan få lov at se telefonen i funktion.

Stil krav, det gør vi andre!

/Knud

Fra : Kent

Dato : 16-08-03 10:52

"Knud Berggreen" <knud@berggreen-dk.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> høj grad afhængig af den person der skal foretage
> bedømmelsen og der vil være mange der er uenige i en sådan

Lige meget om det er sludder eller ej, så spørger jeg her i gruppen,
fordi jeg ikke har selv har mulighed for at se på en telefon i
funktion!! Havde jeg det, ville jeg nok ikke spørge.

> Stil krav, det gør vi andre!

Jeg kan godt stille krav, men det er bare umuligt at få dem
opfyldt. Det er vist kun i de større byer, man kan få lov at se
en telefon i funktion. Jeg bor i midt/vestjylland langt fra større
byer. Den nærmeste større by er vel Ålborg, og der er omkring
150 km. til.

Vh
Kent

Fra : Knud Berggreen

Dato : 16-08-03 13:29

On Sat, 16 Aug 2003 11:52:05 +0200, "Kent"
<Sunshine@NOSPAMpc.dk> wrote:

>Lige meget om det er sludder eller ej, så spørger jeg her i gruppen,
>fordi jeg ikke har selv har mulighed for at se på en telefon i
>funktion!! Havde jeg det, ville jeg nok ikke spørge.

Og hvad havde du så forventet?
Efter min bedste overbevisning så er skærmen på S55 bedre en
på de andre du har nævnt.
At jeg så ikke har set de andre behøver jeg ikke at sige
noget om.

> [...]
>en telefon i funktion. Jeg bor i midt/vestjylland langt fra større
>byer. Den nærmeste større by er vel Ålborg, og der er omkring

Østjylland har 8 TDC Butikker
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=art_3957_4060

Syd- og Vestjylland har 11 TDC Butikker
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=art_3957_4058

Dertil så kommer Sonofon, Fona, Fredgaard og hvad der llers
findes.

/Knud

Fra : Kent

Dato : 16-08-03 14:26

> [...]
> på de andre du har nævnt.
> At jeg så ikke har set de andre behøver jeg ikke at sige

Vær nu lige alvorlig, ikke! Du skal selvfølgelig ikke svare, når du
ikke har noget grundlag at svare ud fra.

> [...]
> http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=art_3957_4058
>
> Dertil så kommer Sonofon, Fona, Fredgaard og hvad der llers

Altså, jeg ved ikke om TDC-butikkerne har forskellig politik
rundt om i Danmark. Men faktum er, at jeg IKKE kan få lav
at se telefonen i funktion hos TDC i Thisted og i Holstebro.
De to steder har jeg spurgt, og det var umuligt uanset hvad
jeg så gjorde.

Det er sgu også totalt ligegyldigt, om jeg kan få telefonen
at se i funktionen i en butik. Nej, det ville jeg da gerne,
selvfølgelig, men jeg spørger her i gruppen om JERES mening!!
Det vil sige, at hvis én af jeg har set på alle tre telefoner, så
vil jeg acceptere og blive glad for hans eller hendes svar.
Svaret vil komme med i mine overvejelser.....

Til dem der IKKE kan svare - lad være venligst være med at
forsøge!!

Vh
Kent

Fra : MaRk

Dato : 17-08-03 21:21

> Hvilken telefon har den bedste skærm af disse telefoner:
>
> Siemens S55
>
> Ericsson T310
>
> Ericsson T68i
>
> Det var sgu da let, var det ikke?????

Det har S55, jeg har set dem alle 3.
Men det er vel ikke så underligt, da den jo næsten er et år nyere end de 2
andre.

Udover det har S55, flere funktioner.
Kan kun anbefalde den.

Mvh
Mark
Har S55

Fra : Kent

Dato : 17-08-03 21:35

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse

> Det har S55, jeg har set dem alle 3.
> Men det er vel ikke så underligt, da den jo næsten er et år nyere end de 2
> [...]

Tak for det!! Det var lige det, jeg kunne bruge

Hvordan er tasterne på S55'eren? Jeg skriver mange sms'er,
så de skal være gode. Jeg har haft M55'eren i hånden, og
den har nogle meget skarpe og krumme taster, som jeg
personligt absolut ikke synes om.

Jeg har mulighed for selv at få en S55'er i hånden, men
nu spørger jeg lige dig........

Vh
Kent