Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny foto side
Fra : Yaro

Dato : 15-08-03 14:29

Jeg annoncerede min nye foto side www.yaro.dk for noget tid siden her i NG
Fik noget godt kretik og har nu prøvet at rette noget af det. Siden er ikke
helt færdig men vil gerne høre om i syntes det har hjulpet. Kig ind på
www.fortroligt.com/sks og la´ mig høre hvad i syntes. I er selvføgelig
velkommen til at kommentere billederne men i første omgang er det siden jeg
gerne vil ha´ jeres mening om.

Yaro

Fra : Jens Tønnesen

Dato : 15-08-03 14:59

"Yaro" <yaro@ofir.dk> skrev i dk.fritid.foto:

> [...]
>velkommen til at kommentere billederne men i første omgang er det siden jeg

Så skal du nok spørge i news:dk.edb.webdesign.ris+ros.

Jeg tog et hurtigt kig på siden og løb skrigende væk: Jeg kan ikke
snuppe sites, der insisterer på at fylde hele min skærm - jeg skal nok
selv bestemme, hvor stort et browservindue, jeg ønsker at se.

Desuden ser det helt tosset ud på min 1600x1200 opløsning, når
billederne på siden ikke er større.

Dit lille 'luk-vinduet-op'-script bør du også sende til de evige
bitmarker, da effekten bliver temmelig triviel, når man har set den et
par gange.

--
Jens Tønnesen - http://www.pressefoto.dk

Fra : emj

Dato : 15-08-03 15:08

On Fri, 15 Aug 2003 15:29:00 +0200, "Yaro" <yaro@ofir.dk> wrote:

> [...]
>velkommen til at kommentere billederne men i første omgang er det siden jeg

Der er vist ikke mange, der gider vente på at der sker noget på den
side. Jeg klikkede ind på månedens foto, og løb skrigende bort. Gad
ikke vente på at det fancy gøgl skulle høre op, så jeg kunne se det
billede, som formodentligt gemmer sig et sted inde i junglen.
Hilsen emj

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 15-08-03 15:13

> [...] men i første omgang er det siden jeg gerne
> vil ha´ jeres mening om.

Du har et temmelig pænt layout på din forside. Det burde du lade gå igen
på alle sider. En ting der irriterer mig *voldsomt* (ikke kun ved dit
site) er når der bliver åbnet et nyt browser-vindue når man klikker på
et menupunkt. Du har så forøget min irritation ved at lade dettee nye
browser-vindue åbner op i en animeret sekvens.
/ole

Fra : Ivan Vogelius

Dato : 16-08-03 23:45

Jeg er enig med resten.. Drop animationer og andet gejl og lad brugeren selv
bestemme hvormange vinduer han vil have op og i hvilken størrelse. Hvis du
ikke synes du udnytter folks båndbredde kan du så give billederne i højere
opløsning.

Mvh Ivan