annonce :-)
Fra : Battlefield´s

Dato : 15-08-03 12:50

Hej
Jeg faldt lige over denne annonce i DBA:

"Haves: kat m.6 liv, Ønskes: kat m.9 liv"

Hilsen Vibeke

---

Fra : Louise Viborg

Dato : 15-08-03 12:59

Ja, det var da så en af de mere usædvanlige *G*
Mine katte har nu kun et liv, og det passer vi til gengæld også meget

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Louise Hansen

Dato : 15-08-03 13:19

Øh...skal den mon så forståes, som om de har en "halvdød" kat til salg
og ønsker sig en ny killing med alle ni liv intakte, eller hvad? *gg*
Det kunne da egentlig være meget spændende at vide, hvilke henvendelser,
der ville komme til sådan en annonce!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Battlefield´s

Dato : 15-08-03 13:19

"Louise Hansen" <lady_of_atlantisKATTE@BAKKEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> og ønsker sig en ny killing med alle ni liv intakte, eller hvad? *gg*
> Det kunne da egentlig være meget spændende at vide, hvilke henvendelser,

Ja, mon der kommer nogle seriøse henvendelser?
Jeg fandt annoncen under byttes, men mon ikke at det er en spøg?
Hilsen Vibeke

---

Fra : Louise Viborg

Dato : 15-08-03 14:01

Det kan næsten ikke være andet, synes jeg.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

On Fri, 15 Aug 2003 14:18:31 +0200, "Battlefield´s"

Fra : Louise Hansen

Dato : 15-08-03 14:37

Jo, en spøg er også mit bedste gæt, men mon ikke der alligevel er nogen,
der har tilstrækkelig sans for humor eller blot nysgerrighed nok til at
henvende sig?

Fra : Ragna

Dato : 15-08-03 15:01

Jeg forstår det som et ordspil på 6 liv = sexliv, altså at de er lidt trætte
af kattens erotiske udfoldelser og bare ønsker en helt _almindelig_ kat (som
jo siges at have 9 liv)

--
Venlig hilsen, Ragna