Siemens (S55) firmware opgradering
Fra : B.Ikkala

Dato : 15-08-03 12:24

Hvor kan man få udført ovenstående; hvis man IKKE selv har mod til det
- autoriseret naturligvis ...

Har selv tidligere haft Nokia og der vrimlede det jo med officielle /
autoriserede værksteder.

Fra : *Gavtyven*

Dato : 15-08-03 12:41

Har du et Datakabel ????
Så gør man det SELV
Man henter den opdatering der er sætter tlf til kablet og trykker
start...... Programmet klare ALT selv .

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-08-03 14:51

*Gavtyven* wrote:
> Har du et Datakabel ????
> Så gør man det SELV
> Man henter den opdatering der er sætter tlf til kablet og trykker
> start...... Programmet klare ALT selv .

Jeg har prøvet dette med en ME45 og kan ikke få det
til at virke, kablet virker fint når jeg synkronisere kalender,
overføre billeder, ringetoner osv. Den vil bare ikke opdatere.
Er der et fif?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 15-08-03 21:11

On Fri, 15 Aug 2003 15:50:56 +0200, Mikael Nørrelund
Andersen <nospam@mikael-noerrelund.dk> wrote:

>Jeg har prøvet dette med en ME45 og kan ikke få det
>til at virke, kablet virker fint når jeg synkronisere kalender,
>overføre billeder, ringetoner osv. Den vil bare ikke opdatere.
>Er der et fif?

Er det et COM- eller USB-kabel?
Hvis det er et USB, så tjek lige om din synkronisering kører
på en COM-port med højere nummere end 2.
Hvis den gør det, så se tråden "Siemens S55 update v. 16"

/Knud

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-08-03 22:22

Knud Berggreen wrote:
> Er det et COM- eller USB-kabel?

COM, men det virker nu - hvorfor ved jeg ikke.
Ellers tak for svar.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : TDJ

Dato : 15-08-03 19:14

B.Ikkala <bkkl02@fabel.dk> wrote in

> Hvor kan man få udført ovenstående; hvis man IKKE selv har mod til det
> - autoriseret naturligvis ...

F.eks. på sonofons værksted ved sydhavnen i Kbh.
(det er det store i nærheden af Nokia-borgen).