Ny Matrix Revolutions trailer....
Fra : Taba

Dato : 14-08-03 22:55

Fra : Kong Kent

Dato : 15-08-03 16:33

> Direkte link:
> http://www.angelfire.lycos.com/magic/mushrooms43/ukrevolutions.rar

Hvorfor f*nden kan jeg ikke afspille den med hverken Windows Media Player,
QuickTime eller DivX 2.1 ???
De melder alle fejl, og jeg har endda lige opdateret min DivX afspiller for
2 sekunder siden??

Nogen der kan hjælpe?

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Taba

Dato : 15-08-03 16:59

> [...]
> QuickTime eller DivX 2.1 ???
> De melder alle fejl, og jeg har endda lige opdateret min DivX afspiller

Det ser umiddelbart ud til at den er encodet i MPEG-2 format (dvd/svcd), så
du skal enten have nogle dvd dekoder filtre isntalleret eller også skal du
have en decideret software dvd afspiller...

/Taba