Nye mobil selvskaber
Fra : WHaP

Dato : 15-08-03 10:11

hejsa

nu hvor både teleDK og sonofon har fundet de samme priser som telmore og
CBB, er der ikke meget forskel på hvilket selvskab man har .
men hørte da om der var kommet 2-3 nye selvskaber som skulle være
billigere??
man skulle dog betale abb ved nogle af dem...
kunne vi ikke få dem sammenlignet så vi kan få et lille overblik??

WHaP

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-03 10:22

"WHaP" <spam1@sol.dk> wrote in message
> [...]
> man skulle dog betale abb ved nogle af dem...
> kunne vi ikke få dem sammenlignet så vi kan få et lille overblik??

http://www.m1.dk er sikkert én af dem.
Hvis vi sammenligner med CBB skal du snakke for over 200kr. hos CBB før det
overhovedet kan betale sig at have m1.dk

200 minutter hos CBB: 198kr.
200 minutter hos M1: 158kr. + 49kr. for abonnement: 207kr.

Så med mindre du snakker rigtig meget så kan M1 ikke betales sig indtil
videre.
Man kan altid difinere 'meget' men så meget snakker jeg i hvert fald ikke

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil