Har 6610 poly ringe toner ?
Fra : Janner

Dato : 15-08-03 09:43

Systes ikke lige det fremgår af Nokia's side ??

/Janner

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 15-08-03 09:49

ja det har den

--

Best Regards/Med venlig hilsen

Mikkel Traberg Knudsen
---------
www.modify.dk - Nokia Reservedele - Unlock
Husk at du kan betale med Dankort/VISA

Fra : Kent

Dato : 15-08-03 14:37

"Mikkel Trabjerg Knudsen" <trabjerg@modify.dk> skrev i en meddelelse
> ja det har den
>
> --
>
> Best Regards/Med venlig hilsen
>
> Mikkel Traberg Knudsen

Men vidst kun med 4 stemmer, hvilket er meget lavt for
en telefon i den prisklasse. Har jeg ikke ret?

Vh
Kent

Fra : Janner

Dato : 15-08-03 20:03

> Men vidst kun med 4 stemmer, hvilket er meget lavt for
> en telefon i den prisklasse. Har jeg ikke ret?
>
> Vh
> Kent

Er det ellers en go fon ?

Fra : Olesen

Dato : 15-08-03 21:39

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> Men vidst kun med 4 stemmer, hvilket er meget lavt for
> en telefon i den prisklasse. Har jeg ikke ret?

Ligegyldigt.
Polyfoniske ringetoner er simple midifiler og lyder
sjædlent kønt.

6610 har også "TRUETONES", dvs. ægte lyd, og
så kan du få al den polyfoni (mange toner) du kan ønske dig,-
bla. et barnegråd..)

MVH

Fra : Lars

Dato : 16-08-03 09:54

> 6610 har også "TRUETONES", dvs. ægte lyd, og
> så kan du få al den polyfoni (mange toner) du kan ønske dig,-
> bla. et barnegråd..)

Hvordan fungerer det.
Jeg har ikke lige studeret det nærmere på min tlf, men betyder det at man
kan bruge andre lyde som eks ringetone?

hilsen Lars

Fra : Martin Zielke

Dato : 17-08-03 17:52

> [...]
> sjædlent kønt.
>
> 6610 har også "TRUETONES", dvs. ægte lyd, og
> så kan du få al den polyfoni (mange toner) du kan ønske dig,-

Har 6610 truetones, jeg tror du mener 6600!