Siemens M55 vs SE T310 (mobil opkobling)
Fra : David Holm

Dato : 15-08-03 00:01

Hejsa

Er der nogen der ved om der følger datakabel med til M55, eller hvad det kan
fåes til?

Nogen der har erfaringer med infrarød på T310eren?

Hvordan er kvaliteten af T310? Jeg har pt. en T65 som har været på værksted
lidt for tit...

Er alle mobiler med abonnement simlåst eller kan man være heldig?

mvh

David

Fra : Bo Larsen

Dato : 15-08-03 07:20

David Holm wrote:
> [...]
> værksted lidt for tit...
>
> Er alle mobiler med abonnement simlåst eller kan man være heldig?

Jeg var meget glad for min T310'er, indtil den røg i vandet. Dog var den
begyndt at have lidt problemer med joystikket. Det havde, nogle gange, lidt
svært ved at reagere, når det bliv skubbet til højre.
--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen

Fra : Kent

Dato : 15-08-03 11:31

"David Holm" <wormie_fjerndette@alberg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
værksted
> lidt for tit...
>
> Er alle mobiler med abonnement simlåst eller kan man være heldig?

Hvis du overvejer en Siemens M55, ville jeg kraftigt tilråde dig
at prøve den af i en butik. Jeg har haft den i hånden i dag for en
time siden. Tasterne er absolut ikke gode - det er bare min mening!
Jeg skriver forholdsvis mange sms'er, omkring 1000 om måneden,
og jeg er sikker på, at min fingre hurtigt ville blive hudløse, hvis
jeg skulle skrive så mange sms'er på en M55! Tasterne er spidse,
krumme og der skal meget tryk til for at aktivere dem.

Der står i brochuren, at telefonen har et "knivskapt design"!. Jeg
tror, der hentydes til tastaturet .

Desuden lider M55'eren af den skavank, at tasterne nogle gange ikke
aktiveres, selvom du trykker på dem. Det er i øvrigt en kendt
Siemens-skavank.

Jeg har fravalgt M55'eren!!

Vh
Kent

Fra : Knud Berggreen

Dato : 15-08-03 21:05

On Fri, 15 Aug 2003 01:00:54 +0200, "David Holm"
<wormie_fjerndette@alberg.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Er der nogen der ved om der følger datakabel med til M55, eller hvad det kan
>fåes til?

Hvorfor kigger du på M55 og ikke S55?

Jeg tror dog ikke at kablet følger med, men man kan købe
datakabler både til COM og til USB.
Jeg har S55 og USB-kabel og det kører fint. Kablet virkser
samtidig som oplader.

/Knud