Glad igen
Fra : Ove Kristensen

Dato : 14-08-03 23:21

Hej Allesammen !

Jeg måtte for 2 måneder ulykkeligvis lade vores kun 4 år gamle
minipuddel/terrier aflive fordi at den havde allergi og fik en masse
elefanthud, selv om den fik maksimum kløestillende midler, og det var ikke
til at komme over at skulle sige farvel til den - jeg græd daglig over tabet
og savnet af min lille firbenede "kammerat", den var bare helt speciel.
Juleaften fik den flæskesteg, en meget lille sjat rødvin, ris a´la mande, og
når vi dansede om juletræ gik den med rundt, og standsede vi op og gik den
anden vej, ja så gjorde den det også, og når jeg sad i sofaen og så
fjernsyn, så kom den tit og lagde sig baglæns op i min arm, og så kunne den
godt sidde en hel time og stirre på mig, og selvfølgelig sov den da oppe i
min seng, den var bare alletiders hund.

Men nu er der kæmpe glæde igen, vi har lige fået 2 toypudler tæver som er
abrikosfarvede, og de er bare så søde ( de hedder henholdsvis "Nuser" og
"Sheila" og de bliver bare behandlet som to små prinsesser

Med venlig hilsen
fra
Ove i Ringsted, og som meget er glad igen.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 15-08-03 05:56

"Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk> skrev i en meddelelse news:3f3c0b5b$0$5167$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> til at komme over at skulle sige farvel til den - jeg græd daglig over tabet

Ja, det er frygteligt svært at sige farvel til et elsket dyr - jeg har selv prøvet det!
Men man må forsøge at trøste sig med, at det var til dyrets bedste!

> Men nu er der kæmpe glæde igen, vi har lige fået 2 toypudler tæver som er
> abrikosfarvede, og de er bare så søde ( de hedder henholdsvis "Nuser" og
> "Sheila" og de bliver bare behandlet som to små prinsesser

Stort tillykke - de lyder til at være dejlige!
Ja, den bedste kur er nu at få et eller to nye "familiemedlemmer" at kaste sin kærlighed på!
Godt at høre, at du har fået humøret tilbage!

mvh Eva