Elite Force 2 - hjælp!
Fra : blackout

Dato : 14-08-03 21:53

Hej,
Jeg må være elendig til 3d-shooters. Jeg er nået frem til den første boss
(borg'en), og det er mig komplet umuligt at smadre ham. Jeg bruger selvf.
"variant-geværet" - men ligegyldigt hvor længe jeg strafer og pløkker ender
jeg altid med at få smæk. Jeg får ham lige ned til en cut-scene hvor han
kortslutter lidt, men så smækker han mig.

Der MÅ være nogle tricks - kan i hjælpe?

Fra : Rasmus

Dato : 15-08-03 14:47

Jeg havde ikke de store problemer med ham..... Man skal bare løbe hele
tiden, og hvis du ikke ved det er der "power-stations" til Health og Ammo
rundt langs den ydre væg

/Rasmus

Fra : Allan Toft

Dato : 17-08-03 08:56

Brug tricorderen til at kortslutte forcefileds og smadr så udstyret bagved.
Jo flere af de 3 du smadrer jo nemmere er han at ordne

AT