Security
Fra : DimZen

Dato : 05-04-01 09:56

Hej folkens
Er der en af jer der kan fortælle mig hvorfor Tools -> Security knappen er
greyed out ? (FP2000)
Og hvordan ændrer jeg i opsætningen så jeg kan få lov til at administrere
Security.

Jeg hader når programmerne kommer ud og siger: "Du kan ikke gøre dit eller
dat. Tal med administratoren for at lave ændringer".
Det er da for f.. mig der har installeret programmet ! Det eneste jeg har
kunnet gøre er at true med "Hvis du ikke makker ret sletter jeg dig igen!"
Men det virker sjældent.

/Jan

Fra : Lars Nedergaard

Dato : 05-04-01 12:39

Sikkert fordi du bruger et FAT32 filsystem, i et NTFS filsystem (Windows
NT) kan der laver security

Lars

DimZen <wood@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ahjr1$cl5$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-04-01 14:28

"Lars Nedergaard" <ln@aua.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Sikkert fordi du bruger et FAT32 filsystem, i et NTFS filsystem
(Windows
> NT) kan der laver security

Nix - det har intet med det at gøre - security handler om, hvilken
adgang udbyderen/serveren blandt andet giver (inkl.FrontPage ext.) -
nogle steder kan man ikke ændre på tingene, andre steder kan man
godt. Der, hvor man kan få åben adgang til det, har
ISP-administratorerne ofte deres bøvl med at resette det igen, når
kunden har lukket sig selv ude under sine eksperimenter med de ting.

--
ahw

Fra : sid

Dato : 05-04-01 13:28

Jeg har samme problem og kører win-98. Men når jeg logger direkte på
webstedet får jeg mulighed for at gå ind på dette menupunkt.

sid

Fra : Lars Nedergaard

Dato : 05-04-01 13:50

Der er forhåbentlig heller ingen servere der kører med FAT 32 ;-O

Lars
sid <st_dali@post.olivant.fo> skrev i en

Fra : DimZen

Dato : 05-04-01 14:25

Ja-ha. Der kan man bare se.
Online er menupunktet rigtig nok aktivt.
Så må jeg have fat i min udbyder for at kunne bruge det. Jeg bliver nemlig
promptet for password etc. og mit normale Upload/Publish login bliver ikke
accepteret.

Tak skal i have.

/Jan