Ericsson BluetoothT Headset
Fra : GRISEN

Dato : 14-08-03 21:13

Hvad er forskellen på Ericsson HBH-10, HBH-15 og HBH-30 ???
Jeg har kun fundet specs på HBH-15: 32 gram, 5 timer taletid og 110 timer standbytid.

Tilsyneladende er det kun HBH-30 der er kompatibel med T610'eren. Hvorfor?
Er alle Bluetooth enheder ikke kompatible med hinanden?

*
Jan

Fra : JMo.

Dato : 14-08-03 21:36

GRISEN <grisen@pornotrold.dk> wrote in

> Hvad er forskellen på Ericsson HBH-10, HBH-15 og HBH-30 ???
> Jeg har kun fundet specs på HBH-15: 32 gram, 5 timer taletid og 110
> timer standbytid.

Det er 1., 2. og 3. generation af Ericssons Bluetooth headset. Alle tre er
udgået af produktion til fordel for 4. generations headsettet HBH-60.

For hver generation er størrelsen svundet betragteligt - så med HBH-60 er
det ligefør man ikke ser totalt tåbelig ud, når man har det på

> Tilsyneladende er det kun HBH-30 der er kompatibel med T610'eren.
> Hvorfor? Er alle Bluetooth enheder ikke kompatible med hinanden?

Njow, nja.. Ikke alle enheder er 100% kompatible med alt - men umiddelbart
skulle jeg dog mene at T610 du'r med alle tre (samt med HBH-60).

Hvor har du oplysningen om at 10'eren og 15'eren ikke skulle virke med T610
fra? Hvis det er fordi de ikke er nævnt i SonyEricsson markedsføring under
tilbehør til T610'eren, er det nok fordi de udgik af produktion, inden den
blev lanceret.

Fra : GRISEN

Dato : 14-08-03 23:39

On Thu, 14 Aug 2003 20:36:12 +0000 (UTC), "JMo." <ns_sf010@mohr.cx> wrote:

>For hver generation er størrelsen svundet betragteligt - så med HBH-60 er
>det ligefør man ikke ser totalt tåbelig ud, når man har det på

Jeg har kun set billederne på webben, og synes de gamle er pænere end 60'eren.
Smag og behag.

> [...]
>tilbehør til T610'eren, er det nok fordi de udgik af produktion, inden den

Det er netop derfor jeg formodede, at de var inkompatible, men din forklaring gi'r jo mening.
Jeg må forbi en forhandler og se 60'eren 'live'.

Tak for info.

*
Jan

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-08-03 08:39

Hej

GRISEN <grisen@pornotrold.dk> wrote:

>Tilsyneladende er det kun HBH-30 der er kompatibel med T610'eren. Hvorfor?
>Er alle Bluetooth enheder ikke kompatible med hinanden?

Der er fornylig kommet en ny version af HBH-30, som hedder: HBH-35, se
evt. her:

http://www.netget.dk/product.asp?product=475

--
M.v.h. Ole®