Imorgen skal vi hente Key Word :-)
Fra : Louise Viborg

Dato : 14-08-03 19:18

Imorgen oprinder den store dag, hvor vi skal have vores skønne nye
dreng, TrueTrust Key Word, hjem Vi glæder os bare SÅ meget!!
Han er 17 uger gammel nu. Her er et billede af ham, 16 uger gammel:
http://www.shunozahra.dk/dansk/keyword.htm

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Dan Mortensen

Dato : 14-08-03 20:18

Louise Viborg wrote:
> [...]
> dreng, TrueTrust Key Word, hjem Vi glæder os bare SÅ meget!!
> Han er 17 uger gammel nu. Her er et billede af ham, 16 uger gammel:

Nøj hvor er han sød

Held og lykke med ham og vi ser ham vel i Nyborg ik' ?

MvH

Marianne&Dan
DK Sollok

Fra : Louise Viborg

Dato : 14-08-03 20:34

Hej Marianne!
Jo, det gør i da

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Louise Hansen

Dato : 14-08-03 23:01

Hej Louise!

Ih, hvor er han smuk, den lille Key Word! Og jeg kan godt forstå, at
I er spændte - jeg kan selv huske, hvor mange sommerfugle, der flaksede
rundt i min mave dagen før, jeg har skullet hente mine misser hjem, og
hvor svært det var at sove, fordi jeg bare glædede mig SÅ meget!

Jeg er spændt på at høre, hvordan hans introduktion til sit nye hjem
kommer til at løbe af stablen, og så glæder jeg mig selvfølgelig også
til at se ham i Nyborg, hvor jeg også har mit nyeste skud på stammen,
lille Niqui, med!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 17-08-03 08:10

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> wrote in

> Han er 17 uger gammel nu. Her er et billede af ham, 16 uger gammel:
> http://www.shunozahra.dk/dansk/keyword.htm

Ej, Louise, hvor _er_ han dog smuk. Håber han er faldet godt til
allerede nu

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar