HALLLO!!! Virus!!
Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-08-03 18:41

Hej sejlerfolk

En eller anden, som læser og skriver i denne gruppe og som har min mailadresse
i sine bakker og adressekartotek udsender virus!

Især een, som har noget med den Danske Sejlklub i middelhavet at gøre og som
har mails liggende med emnet:

"Navigation 5-6 april..."

Det er med stor sandsynlighed en TDC kunde, da den er første mailserver i
headeren.

På få dage har jeg modtaget tre virusmails, så måske er det tid til en
scanning

Det er en orm, der er tale om.

Claus

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 14-08-03 22:08

"Claus Tersgov" <clausnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> På få dage har jeg modtaget tre virusmails, så måske er det tid til en
> scanning

Tak for info'en. Jeg er dog "home free"
---

mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : Kurt Becher

Dato : 15-08-03 20:11

"Peter Ingsø Laursen" <peter_il@*NOSPAM*e-box.dk> skrev i en meddelelse
> "Claus Tersgov" <clausnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tak for info'en. Jeg er dog "home free"
> ---
>
> mvh, Peter Ingsø Laursen

Hejsa

Har lige fået den ind af døren. Den er dog blevet vejet og fundet for let af
Norton, så ingen problemer. Men det er da irriterende!!

(Har lige kæmpet en hel aften med Blast-ormen!! ØV, hvor skulle de have
bank, de der virusfolk!!!!)

MVH

Fra : Claus Tersgov

Dato : 17-08-03 00:53

"Kurt Becher" <kurtbecher@pedal.dk> skrev i en meddelelse news:3f3d3052$0$5148

> Har lige fået den ind af døren. Den er dog blevet vejet og fundet for let af
> Norton, så ingen problemer. Men det er da irriterende!!

Kunne noget i emnelinjen relateres til sejlads, fordi så skulle du måske poste
emnet her i tråden, så "synderen" kunne blive opmærksom på det...

Claus