Freya lå i telt...
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 14-08-03 18:22

Engang i de gode gamle dage, nåh ja, 80'erne for at være mere præcis, lavede
Ib Grønbech og Jodle Birge sådan en rigtig hyggelig tag-på-sommerferie-sang.
Omkvædet lød:

Peter lå i telt
Og Ole lå i campingswogn
Ole lå i hi
Ole lå i hi
Ole lå i hi

Efter at jeg på 14 dage har anskaffet et Likita Gigant miljø og nu også et
hundestørrelse Eukanuba iglo-telt, har jeg revideret omkvædet - det lyder
nu:

Freya lå i telt
Og Gizmo lå i hængekøj'
Devi lå på lur
Devi lå på lur
Devi lå på lur

Som medkatteslaver kan I nok næsten regne ud hvad der må ske

Mvh Tina - og tre katte - der er ret benovede over at mor også komponerer
sangtekster om dem
--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-08-03 19:42

In article <3f3bc526$0$5134$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Tina
Susanne Johansson <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote:

> Som medkatteslaver kan I nok næsten regne ud hvad der må ske

jo da

Jeg købte i sin tid en fiiin hule af stof. Dyr og lækker og i facon som
en træstamme. Stort hit! Indtil den dag (meget kort efter) hvor den kat
der ikke havde erobret hulen fandt ud af, at hvis man hoppede ned
ovenpå den, så foldede hele herligheden ned om ørerne på den sovende
søster - der så kom farende ud med vilde øjne og morgenhår .
Da de begge havde prøvet den tur et par gange, var der selvfølgelig
ingen der ville ligge i den, så enden på det blev at jeg krængede den
om på vrangen så pelsforet kom udad og pressede den flad til en slags
aflang madras. _Så_ var den til gengæld et stort hit - og har holdt
lige til idag, hvor den blev skiftet ud - til damernes store
misfornøjelse. Den er i laser, men den er meeeget bedre end den fine
nye. Forandringer er noget møj! *g*

Fra : Camilla Scharff

Dato : 15-08-03 09:19

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev ...

> Efter at jeg på 14 dage har anskaffet et Likita Gigant miljø og nu også et
> hundestørrelse Eukanuba iglo-telt, har jeg revideret omkvædet - det lyder

Ja, de er ok de telte dér...

Jeg gloede godt nok en omgang da der - sammen med min bestilling på 30 kg
*kattemad* og 100 kg *kattegrus* - kom 2 stk. HUNDEtelte!

Men hundetelte eller ej - killinger synes det var de morsommeste tingester
vi kunne have disket op med, og i løbet af 2 uger var det første så
maltrakteret at det blev smidt ud, det andet holder - trods mange skrammer
og flænsninger mv. - endnu... Og jeg har netop bestilt en omgang foder og
grus mere, så jeg håber der er et par nye telte i pakken til killingerne
)

Mvh. Camilla

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 15-08-03 09:38

> [...]
> grus mere, så jeg håber der er et par nye telte i pakken til killingerne

Hej Camilla

Du har sikkert sagt det før -- men hvor handler du disse store mængder incl.
telte ? Er det billigere end andre steder ? Bliver det bragt ? Og hvad er
det for noget foder ??

Hilsen Pia som bare er nysgerrig

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Camilla Scharff

Dato : 15-08-03 16:19

"Pia Lihme Petersen" <Pia@lihme.com> skrev ...
> [...]
incl.
> telte ? Er det billigere end andre steder ? Bliver det bragt ? Og hvad er

Hej Pia

Jeg er medlem af IAMS/Eukanubas opdrætterklub og køber mad og grus gennem
dem - det giver 25% rabat, bliver bragt til døren og senere kommer en
faktura.

Jeg bruger så både IAMS og Eukanuba foder - blandet ca. 50/50, bare for
sjovs skyld (tror det er godt at blande foder, så det ikke bliver alt
for ensidigt - gevinster og prøvepakker mv. blandes også med, når jeg har
sådanne).

Mvh. Camilla

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 15-08-03 15:26

Tina Susanne Johansson <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote:
> Som medkatteslaver kan I nok næsten regne ud hvad der må ske

Ja.
Det der ikke må ske, er at Jodle Keld fra Randers får fat i teksten

--
M.v.h
Niels =/\ . . /\=

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 15-08-03 19:23

Niels Jacobsen skrev i en meddelelse...

> Ja.
> Det der ikke må ske, er at Jodle Keld fra Randers får fat i teksten

Nej, for pokker da, det ville være forfærdeligt - omend jeg lige kan se den
tilhørende musikvideo for mig

Mvh Tina - og misserne (der går glip af stjernestatus i denne omgang - alt
for at slippe for Jodle Keld)