Kattens no. 1
Fra : Bettina Hansen

Dato : 14-08-03 18:10

Hejsa

Er der nogen der ved om producenten "Kattens no. 1" stadig eksisterer?
Og har de en hjemmeside, email-adresse eller et telefonnummer så man kan
komme i kontakt med dem?
Jeg har søgt på nettet men kan ikke rigtig finde noget :(

Jeg har et ca. 10 år gammelt "Rundetårn" måljø - det er dog stadig i
utrolig fin stand, men der er blevet en skrue væk under flytning - så
jeg ville gerne have fat i sådan en ny skrue... (Jeg har kigget i Silvan
uden held).

Mvh Bettina

--
http://chin.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 14-08-03 18:29

Din dyrehandler må vide det.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : maz

Dato : 14-08-03 18:27

Bettina Hansen wrote:
> [...]
> kan komme i kontakt med dem?
> Jeg har søgt på nettet men kan ikke rigtig finde noget :(
Ja da, det gør de da. Man kan få Kattens No. 1 følg steder:
http://www.zoozity.dk/templates/group.asp?group=34

http://www.amigos.dk/html/body_kattens_no1.html

http://www.avifauna.dk/katalog/kat/kat/kat.html
Msåske denne her:
http://www.alttildyr.dk/kat.asp?Kategori17

forhandles også her´: www.petgo.dk

> [...]
> utrolig fin stand, men der er blevet en skrue væk under flytning - så
> jeg ville gerne have fat i sådan en ny skrue... (Jeg har kigget i
Prøv at kontakte nogen af ovenstående - kan være de kan skaffe løsdele som
skruer også

/Maria

Fra : Hanne Dahl

Dato : 15-08-03 05:59

Hej Betina.
Ja, så er der jo også ham som kører ud med No.1
Som sikkert også har løse dele.
Adr: Ålekistevej 212
2720 Vanløse
Telf: 38744240

Hilsen Hanne Dahl

Bettina Hansen <bettina@chin.dk> skrev i news:bhgfrg$bfh$1@news.cybercity.dk

Fra : Louise Hansen

Dato : 15-08-03 12:29

Hej Bettina!

Nu ved jeg jo ikke, hvor i landet du bor, men hvis du bor i eller i
nærheden af Aalborg, så forhandler Calle's Dyrerige i City Syd også
Kattens No. 1 - de ting, som de ikke har hjemme i butikken, kan de
bestille hjem!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar