Åbent hus hos TELMORE.
Fra : Fischer

Dato : 14-08-03 17:56

Åbent hus hos TELMORE i Taastrup lørdag d. 30. august fra kl. 11.00 - 19.00.
"Vi byder på en forrygende lørdag med topunderholdning og præmier for over
100.000 kr.
Vi serverer gratis fadøl, sodavand, kaffe, is og let mad."

Hva' hvis forbruget af fadøl tager overhånd for nogen (ca. 15) af gæsterne,
vil der så komme restriktioner på fra kl. 14: Kun 3 fadøl pr. person resten
af dagen.

Sorry - jeg kunne ikke dy mig.

*Fischer

Fra : Brian

Dato : 14-08-03 18:24

Hejsa

Fischer wrote:
> Hva' hvis forbruget af fadøl tager overhånd for nogen (ca. 15) af
> gæsterne, vil der så komme restriktioner på fra kl. 14: Kun 3 fadøl
> pr. person resten af dagen.

Hvaaa... lugter jeg et komplot imod Telmore... du brokker dig jo over alt!

Nej, jeg ved godt det ikke er tilfældet, læs det med et glimt i øjet....

> Sorry - jeg kunne ikke dy mig.

Havde tænkt lidt i de samme baner, men jeg skal ikke på banen i flere
Telmore tråde :)

Ups.. nu skete det alligevel ;)

/Brian

Fra : KGB

Dato : 14-08-03 22:18

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gæsterne,
> vil der så komme restriktioner på fra kl. 14: Kun 3 fadøl pr. person

Uhum ... helt samme tankegang. Meget skuffende.

Fra : Tom

Dato : 14-08-03 22:17

> [...]
gæsterne,
> vil der så komme restriktioner på fra kl. 14: Kun 3 fadøl pr. person

Ja nogen lærer ikke af den første fejl

--
Tom

Fra : Madonna Zealot

Dato : 15-08-03 10:22

Hvorfor alle de her forpulede events?
De koster jo en bondegård.
Jeg synes det er bedre at holde sig til kerneproduktet, det produkt som hele
Telmores success bygger på. Det irriterer i hvert fald mig at mine
telekroner går til at financiering af ligegyldige events, når at de lige så
godt kunne gå til prissænkninger eller produktforbedringer.

Jeg har aldrig valgt et teleselskab på hvor ofte de serverer fadøl, og gør
det heller ikke.

Fra : Tom

Dato : 15-08-03 17:38

> Jeg har aldrig valgt et teleselskab på hvor ofte de serverer fadøl, og gør
> det heller ikke.

hehe, du bor vel heller ikke i nærheden af Tåstrup?

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 16-08-03 18:24

Hejsa

Tom wrote:
> hehe, du bor vel heller ikke i nærheden af Tåstrup?

Man må næsten gå ud fra at størstedelen bor i det nabolag.... ellers har jeg
sværtved at se hvorfor sådan et arrangement skal arrangeres i den ene ende
af landet!!

Jeg bor i Østjylland, så derfor har jeg lidt samme ide om, at det er spild
af "mine" penge!

Hvis jeg boede i nabolaget, ville jeg sikkert synes det var et fint
arrangement.... men hvorfor ikke lege et lokale i Odense/Frederecia området
istedet ?
Det er da mere centralt, end på Øen

/Brian

Fra : Oros

Dato : 16-08-03 18:29

Brian wrote:
> Hvis jeg boede i nabolaget, ville jeg sikkert synes det var et fint
> arrangement.... men hvorfor ikke lege et lokale i Odense/Frederecia
> området istedet ?
> Det er da mere centralt, end på Øen

Ja så kunne de lave et par virkelig-størrelse billeder af deres lokaler at
hænge op på væggene i det lejede lokale og lave rundture ud fra dem!
Ligesom at være der selv... eller...

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Jeg kan mailes på adressen 2 x oros adskilt af @ og endelse på .dk

Fra : Søren Blom

Dato : 16-08-03 18:59

"Oros" <dkaduglemme@idinedroemme.sut> skrev i

> Ja så kunne de lave et par virkelig-størrelse billeder af deres lokaler at
> hænge op på væggene i det lejede lokale og lave rundture ud fra dem!
> Ligesom at være der selv... eller...

Må nok sige at jeg holder med Rasmus der, Brian´s forslag vil jo svare til
at tage på rundvisning på en bilfabrik i en lade hvor der står 10 billeder
af bilproduktionen. Bor selv i Østjylland, overvejer at køre der over, mest
pga. af underholdningen og besøge familie i nabolaget, for hvor spændene er
det lige at se nogen kontolokaler med en flok computer?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Brian

Dato : 17-08-03 15:41

Hejsa

Oros wrote:
> Ja så kunne de lave et par virkelig-størrelse billeder af deres
> lokaler at hænge op på væggene i det lejede lokale og lave rundture
> ud fra dem! Ligesom at være der selv... eller...

Hehe.... fornemmer lidt sarkasme ?!

Nææ... men jeg tror nu heller ikke at flertallet kommer for at se udstyret
og "hjertet af guddommen" ;)
Mon ikke de fleste kommer med en kammerat, for at få en fadøl, lidt
mundgodt, en T-Shirt og en lille oplevelse.... det skulle da være mit
grundlag for at tage derover, ikke for at se hvordan Telmore bor!

Måske er jeg bare ikke Telmore-patriot nok, men det rager mig en papand at
se deres lokaler!
Dog betaler jeg da gerne for at andre skal se det ;)

/Brian

Fra : MN

Dato : 15-08-03 13:06

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in message
> [...]
gæsterne,
> vil der så komme restriktioner på fra kl. 14: Kun 3 fadøl pr. person

Så har du også fået nok.

Mogens

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-08-03 10:25

> Hva' hvis forbruget af fadøl tager overhånd for nogen (ca. 15) af gæsterne,
> vil der så komme restriktioner på fra kl. 14: Kun 3 fadøl pr. person resten
> af dagen.

Sådan som jeg lige umiddelbart har forstået det får du ved ankomsten udleveret
x-antal poletter som så hver især kan omsættes til sodavand, fadøl, røde pølser
osv.

--
Michael

Fra : Flemming

Dato : 16-08-03 13:29

Michael Kjærsgård <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan som jeg lige umiddelbart har forstået det får du ved ankomsten
> udleveret x-antal poletter som så hver især kan omsættes til
> sodavand, fadøl, røde pølser osv.

Lyder meget fornuftigt.

Jeg er mest spændt på om man får udleveret en T-shirt igen i år, min gamle
er sku ved at være noget slidt

--
Mvh. Flemming
Lejlighed til salg (2V, Herlev)