The Sims og SimCity
Fra : Else

Dato : 14-08-03 17:18

Jeg er meget glad for at spille Sims-spillene og læser altid spørgsmål her i
gruppen omkring disse spil.

Men desværre hvergang, der stilles spørgsmål omkring disse spil, ender det
altid i mudderkastning, hvorfor? Gerner er speciel god til at starte
mudderkastningen. Jeg mener, at har man ikke noget fornuftig at bidrage med,
bør man lade være med at skrive.

Hilsen Else

---

Fra : /Ole

Dato : 14-08-03 18:23

Gør som mig og mange andre: KILLFILTER !!!!!!

/Ole

Ps. Markér én af skovlens meddelelser, gå op i meddelelse og blokér
afsender.

Fra : Gerner

Dato : 14-08-03 20:13

On Thu, 14 Aug 2003 18:17:46 +0200, "Else" <xxetj@xpcx.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>
>Men desværre hvergang, der stilles spørgsmål omkring disse spil, ender det
>altid i mudderkastning, hvorfor? Gerner er speciel god til at starte

Fortæl mig lige, ved at pege på en tråd, hvor jeg skulle *starte* en
mudderkastning !

Den seneste tråd om the sims, handlede om nogle "mistede" manualer og jeg
starter ud med en sakastisk kommentar. Fortæl mig lige hvor mudderkastet i det
var ?

Derefter kom der 2 svar.:
>Der findes altså folk der fortæller sandheden, men det er du vel ikke vant
>til Gerner???
og
>Tyv tror hver mand stjæler. SPECIELT Gerner...

I den ene påstås det jeg lyver, i den anden jeg er en tyv.

Og du ser så jeg svarer igen, og så lægger jeg ikke fingrene imellem over for
sådanne beskidte bemærkninger.

>mudderkastningen. Jeg mener, at har man ikke noget fornuftig at bidrage med,
>bør man lade være med at skrive.

Naturligvis skal man skrive sin mening, og er det ikke fornuftigt i visse
personers øjne så er det dem der ser det dårlige i det, der ikke kan respektere
andres meninger. Hver har sin metode, men vær forsikret om at jeg ikke *starter*
med mudderkast.

Der er dog en undtagelse og den synes jeg skulle være normalt for alle ærlige
folk på usenet, og det er når folk kommer med spørgsmål m.m. om pirateret
software. Det står jeg ikke model til skal forefindes i dk herakiet.

>Hilsen Else
>

>---

Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID
Fly online with real people, pilots and ATC

Fra : Nic

Dato : 14-08-03 21:17

> [...]
> folk på usenet, og det er når folk kommer med spørgsmål m.m. om pirateret
> software. Det står jeg ikke model til skal forefindes i dk herakiet.
Hehehe god arb. lyst ;)

Fra : Martin Vollert

Dato : 15-08-03 19:40

"Else" <xxetj@xpcx.dk> wrote in message news:bhgcni$954$1@sunsite.dk...
> Jeg er meget glad for at spille Sims-spillene og læser altid spørgsmål her i
> gruppen omkring disse spil.

Fint det er også lige det den er til for.

> Men desværre hvergang, der stilles spørgsmål omkring disse spil, ender det
> altid i mudderkastning, hvorfor? Gerner er speciel god til at starte
> mudderkastningen.

Hvor ?? for det meste syntes jeg at andre så som Nic begynder at svine Gerner
til i svar på indlæg og tråde som gerner slet ikke har skrevet i.

>Jeg mener, at har man ikke noget fornuftig at bidrage med,
> bør man lade være med at skrive.

Ja men så skal det da også gælde for andre end Gerner, som for det meste
efterhånden bliver uberettiget svinet til selv om han kommer med et saglig indlæg.

--
Hilsen Martin.

Fra : Nic

Dato : 15-08-03 23:30

>Hvor ?? for det meste syntes jeg at andre så som Nic begynder at svine Gerner
>til i svar på indlæg og tråde som gerner slet ikke har skrevet i.
Fordi han 8/1+ gange kommer med alt andet end det drejer sig om.
Den stil fortsætter jeg.

Nej...

Fra : Martin Vollert

Dato : 16-08-03 00:28

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in message news:g9d%a.50770$Kb2.2294306@news010.worldonline.dk...
> Fordi han 8/1+ gange kommer med alt andet end det drejer sig om.
> Den stil fortsætter jeg.

Jamen så er du jo en lige så stor i**** som ham eller hvad, de sidste
gange jeg har set indlæg fra dig har der ikke været en skid hjælp til det
oprindelig spørgsmål, men ene og alene tilsvining.

> Nej...

Nej til hvad, for jeg kan da godt finde et par steder i dk.spil.flysimulator
og sikker også her, hvor du kun skriver for at svine til og hvor du ikke
har en skid relevant kommentar til det oprindelige ?.
Læs igen fra foroven "Jeg mener, at har man ikke noget fornuftig
at bidrage med, bør man lade være med at skrive."
Og det gælde selvføljelig alle.

--
Hilsen Martin.

Fra : Nic

Dato : 16-08-03 13:54

>Jamen så er du jo en lige så stor i**** som ham eller hvad, de sidste
>gange jeg har set indlæg fra dig har der ikke været en skid hjælp til det
>oprindelig spørgsmål, men ene og alene tilsvining.
hehe og du har helt ret - Gerner er blevet for meget for mig...

>Nej til hvad, for jeg kan da godt finde et par steder i dk.spil.flysimulator
>og sikker også her, hvor du kun skriver for at svine til og hvor du ikke
>har en skid relevant kommentar til det oprindelige ?.
Og sådan fortsætter jeg.

>Læs igen fra foroven "Jeg mener, at har man ikke noget fornuftig
>at bidrage med, bør man lade være med at skrive."
>Og det gælde selvføljelig alle.

Ja, men når Gerner ikke bruger den gør jeg heller ikke.

Fra : Martin Vollert

Dato : 16-08-03 18:42

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in message news:iPp%a.51022$Kb2.2303104@news010.worldonline.dk...
> hehe og du har helt ret - Gerner er blevet for meget for mig...

> Og sådan fortsætter jeg.

> Ja, men når Gerner ikke bruger den gør jeg heller ikke.

Suk. En ny trold.
Men så brug da i det mindste den relevate gruppe når du laver offtopic
mudder indlæg.
--
Martin.

Fra : Jesper G. Poulsen