Gerner
Fra : Nic

Dato : 14-08-03 16:33

98% beder dig klappe i. Hvorfor ikke FORSØGE at opføre dig normalt?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nic

(Remove the x from my email adress to reply)

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-08-03 16:40

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> 98% beder dig klappe i. Hvorfor ikke FORSØGE at opføre dig normalt?

Gerner, et barn der ikke kan nås.............

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-08-03 17:32

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> 98% beder dig klappe i. Hvorfor ikke FORSØGE at opføre dig normalt?

Fordi et individ som Gerner ikke kan finde ud af at begærde sig blandt
mennesker.
Han tror selv at hans kritik og sarkasme er evigt sjovt, han tager bare
fejl. Jeg håber ikke at han er sådan overfor sine venner, for så bliver de
ikke ret længe i hans kreds. Måske er han bare ensom, og dette er den eneste
måde han kender for at få opmærksomhed. Man kan kun gisne om hvad der
foregår i hans sind.
Personligt kan jeg ikke tage ham seriøst, og svarer igen ved at gøre ham
opmærksom på hans irreterende væremåde, jeg håber at kunne trænge igennem en
skønne dag.

--
---- Laziter ----
Everyone loves victory.

Fra : Nic

Dato : 14-08-03 17:52

> Personligt kan jeg ikke tage ham seriøst, og svarer igen ved at gøre ham
> opmærksom på hans irreterende væremåde, jeg håber at kunne trænge igennem en
> skønne dag.

Jeg tror personligt at vi skal leve med ham og Warming i mange år endnu...

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-08-03 17:57

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror personligt at vi skal leve med ham og Warming i mange år endnu...

Ja desværre er den sidste tåbe ikke født endnu.

Fra : Christof

Dato : 14-08-03 18:40

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in message
> 98% beder dig klappe i. Hvorfor ikke FORSØGE at opføre dig normalt?
>
> --
>
> Med venlig hilsen / Best regards
> Nic

global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Christof

Dato : 14-08-03 18:47

"Christof" <christof@yahoo.dk> wrote in message

> "Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in message

> The trouble with the global village are all the
> global village idiots. - Paul Ginsparg.

Til Gerners forsvar, så kommer han ofte med nogle gode svar. Men det kan
ikke siges om BW.

Mvh
Christian

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 14-08-03 20:19

Nic wrote:

> 98% beder dig klappe i. Hvorfor ikke FORSØGE at opføre dig normalt?

Flot OT post, og imponerede du ved hvad 98% mener.

Du kan da bare proppe ham i dit Killfilter hvis du ikke gider at se hans
indlæg, så let er det.

Forøvrigt så mener jeg der er milevidt fra Gerner til Bo Warming, for
slet ikke at snakke om den værste som må være Moesgaard med en bred margin.

Mht. Gerner så synes jeg faktisk han er helt ok - ret strid til tider,
men det er der sikkert også nogle piratkopister som mener jeg er.

mvh

Bruno

Fra : Nic

Dato : 14-08-03 21:16

> Flot OT post, og imponerede du ved hvad 98% mener.
Ja ik :)

> Du kan da bare proppe ham i dit Killfilter hvis du ikke gider at se hans
> indlæg, så let er det.
Det ved du også godt ikke virker - folk svarer ham (som mig selv, og så er vi back to basic)

> Forøvrigt så mener jeg der er milevidt fra Gerner til Bo Warming, for
> slet ikke at snakke om den værste som må være Moesgaard med en bred margin.
Hmmm - de lukker alle 3 mest lort ud, så jeg er ikke enig.

> Mht. Gerner så synes jeg faktisk han er helt ok - ret strid til tider,
> men det er der sikkert også nogle piratkopister som mener jeg er.
Som når han i sidste tråd beskyldte mig uden grund eler bevis?

Han er gået over stregen for tit. Han har skræmt mange væk. Han skal være glad for han ikke bor i et land hvor man tager
sagerne i egen hånd...

Fra : Gerner

Dato : 14-08-03 22:46

On Thu, 14 Aug 2003 22:16:01 +0200, "Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Ja ik :)

>Det ved du også godt ikke virker - folk svarer ham (som mig selv, og så er vi back to basic)

>Hmmm - de lukker alle 3 mest lort ud, så jeg er ikke enig.

Jeg tror du er nr 1 i at lukke lort ud. Og du har ingen konkurranter.

>Som når han i sidste tråd beskyldte mig uden grund eler bevis?

Hvor har jeg beskyldt dig for at være piratkopist ? Nu er du uærlig igen igen,
som du fik bevis for, men er åbenbart for stupid til at forstå.

>Han er gået over stregen for tit. Han har skræmt mange væk. Han skal være glad for han ikke bor i et land hvor man tager
>sagerne i egen hånd...

Nu lyver du igen, der er tværtimod kommet flere skribenter til. Til og med nogle
der har haft en længere pause, ferie eller ej.

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Nic

Dato : 15-08-03 00:42

> Jeg tror du er nr 1 i at lukke lort ud. Og du har ingen konkurranter.
Slå lige det sidste ord op i ordbogen . . .

> Hvor har jeg beskyldt dig for at være piratkopist ? Nu er du uærlig igen igen,
> som du fik bevis for, men er åbenbart for stupid til at forstå.
Hehehe hele verden har uret, Gerner er det eneste der har ret...

Fra : Gerner

Dato : 15-08-03 10:12

On Fri, 15 Aug 2003 01:41:40 +0200, "Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Slå lige det sidste ord op i ordbogen . . .

Du har ikke forstået den lille øvelse med lassemanden, så.........

>Hehehe hele verden har uret, Gerner er det eneste der har ret...

Ok du indrømmer du har uret, tak.

Fra : Kim

Dato : 14-08-03 22:04

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev
> 98% beder dig klappe i. Hvorfor ikke FORSØGE at opføre dig normalt?

Min gamle sagde altid klogt:
Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves...

Mvh Kim