Kattemiljø
Fra : Lene

Dato : 14-08-03 16:29

Hejsa allesammen!

Er endelig tilbage efter et større hurlumhej med vores udbyder. Vi har ikke
kunnet maile i 3 måneder!
Nå, men altså: Jeg har lige nu bestilt et klatremiljø "Gigant" fra Likita.
Ved I hvor lang tid det tager inden det kommer?
Mange glade tilbage-igen hilsner fra Lene, Vol au Vent, Molly & alle
havnem(b)isserne

Fra : Louise Viborg

Dato : 14-08-03 16:35

Hej Lene!
DA vi bestilte fik vi det indenfor et par dage. Mener jeg bestilte det
en mandag og vi fik det onsdag.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 14-08-03 16:40

> Nå, men altså: Jeg har lige nu bestilt et klatremiljø 'Gigant' fra Likita.
> Ved I hvor lang tid det tager inden det kommer?

Jeg modtog missernes klatremiljø, dagen efter at jeg havde bestilt det
(også Likita)
Så I skal ikk vente længe *S*

Med venlig hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lene Heier

Dato : 14-08-03 17:14

On Thu, 14 Aug 2003 17:40:15 +0200, Joan Frederiksen
<joanKATTE@BAKKEhaarbolden.dk> wrote:

>Jeg modtog missernes klatremiljø, dagen efter at jeg havde bestilt det
>(også Likita)

Også her.
Jeg har købt - og selv samlet, og det var nemt - en Jupiter, der skal
bruges til bryllupsgave!

Jeg har aftalt med kroen, hvor det skal holdes, at staværet kommer op
at trone midt på gavebordet. :)

Lene

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 14-08-03 17:44

Lene skrev
<Jeg har købt - og selv samlet, og det var nemt - en Jupiter, der skal
bruges til bryllupsgave! >

Tænk hvis alle bryllupsgæster var lige så fornuftige
så kunne det være man slap for alle de "ubrugelige"
ting som brødristere, glas og service. Skal jeg
nogensinde giftes igen kan du være sikker på en
invitation

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 14-08-03 17:03

"Lene" <lene@satzone.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa allesammen!
>
> Nå, men altså: Jeg har lige nu bestilt et klatremiljø "Gigant" fra Likita.
> Ved I hvor lang tid det tager inden det kommer?

Hej Lene

Jeg bestilte mit Gigantmiljø en onsdag aften efter ni og det kom med
pakkeposten fredag - hvor jeg desværre ikke var hjemme - så det blev først
hentet på posthuset om mandagen da jeg havde fået indsamlet et par trofaste
bærere. Næste gang jeg køber et miljø lover jeg mig selv at være hjemme når
det kommer, for at hente det på posthuset, det er altså bare for besværligt

Hilsen Tina - og tre miljøklatrende katte
--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : Kirstine

Dato : 14-08-03 19:09

In article <DUN_a.50364$Kb2.2247342@news010.worldonline.dk>,
lene@satzone.com says...

Hej Lene

Velkommen til bage - hader udbyderproblemer *G*

Jeg må lige spørge dig, om du er den samme Lene, som havde
affaldskattene?

Kirstine
---
http://www.minipip.dk
*Trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Lene

Dato : 15-08-03 10:20

> [...]
> ---
> http://www.minipip.dk
> *Trying to do what works - trying to do what matters*

Hejsa Kirstine!
Nej, det er ikke mig med "affaldskattene".
Det er mig med en helgolands masse vilde havnekatte i Skive, som jeg
efterhånden har fået gjort så menneskevante, at jeg kan være mit ansvar
bevidst, hvis de skulle få brug for lægehjælp. Det er mig med Molly, der
næsten havde mistet sit ene øje p.gr.a. vild killingeleg. Det er mig der på
et tidspunkt har været denne skønne NG utroligt taknemmelig for hjælp da det
var for hårdt, økonomisk og psykisk, at skulle fodre så mange katte. Det er
mig uden racekatte, som føler mig velkommen her-- imødegået med stor
forståelse og indlevelsesevne fra jer allesammen. Hold k... hvor er jeg glad
for at være tilbage igen.
Tak for jeres svar på mit spørgsmål om kattemiljøets leveringstid!
K.H. Lene, Vol au Vent, Molly & alle havnem(b)isserne.