Saltvandsakvarie
Fra : rosenkilde

Dato : 14-08-03 15:20

Hej

Jeg vil gerne lave mit tirgon akvarie om til saltvand så jeg ville høre
om der er nogle der har saltvand i det nordjyske så man kunne få nogle
gode råd.

Henrik

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Bøgh

Dato : 14-08-03 17:09

rosenkilde wrote:

> Jeg vil gerne lave mit tirgon akvarie om til saltvand så jeg ville

Hvad hulen er det? ^^^^^^

vh
Jan

Fra : rosenkilde

Dato : 14-08-03 18:15

"Jan Bøgh" skrev d. 14-08-03 17:09 dette indlæg :

> Hvad hulen er det? ^^^^^^
>
> vh
> Jan
>
> undskyld det var en slå fejl
der skulle stå trigon

Henrik

http://www.kandu.dk/

Fra : Carsten Gall

Dato : 14-08-03 23:36

rosenkilde <rosenkilde.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f3bc47d$0$48902$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> der skulle stå trigon

Og ikke meget klogere blev man af det!

Det bedste sted at blive klogere på saltvandsakvarier er
http://www.nordicreefforum.dk/

Carsten

Fra : rosenkilde

Dato : 15-08-03 06:41

"Carsten Gall" skrev d. 14-08-03 23:36 dette indlæg :

> [...]
>
> Og ikke meget klogere blev man af det!

> Så prøver vi igen det er et hjørneakvarie fra juvel der hedder trigon

Henrik

http://www.kandu.dk/