afslag adsl
Fra : flemse

Dato : 05-04-01 11:48

hvor mange får afslag på adsl på grund af for lidt kobber

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 05-04-01 13:06

"flemse" <flemse@venlig.dk> wrote in message
> hvor mange får afslag på adsl på grund af for lidt kobber

Tjaaa, jeg fik afslag 2 gange hos WOL, bestilte hos TDC fik lev.dato. og
blev syltet flere gange.
Prævede så Cybercity og fik ADSL indenfor 30 arb. dage.

Og jo, det kører dælme godt.....

Kim

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 05-04-01 15:55

> hvor mange får afslag på adsl på grund af for lidt kobber

35

Mvh

Dennis Thode Nielsen

Fra : Bent skohorn

Dato : 05-04-01 17:03

"Dennis Thode Nielsen" <thode@thode.dk> wrote
> 35

35 hvad.. % ? cybercitys chief honcho sagde noget med omkring 40% i tv så
vidt jeg husker

skohorn

Fra : Ghashûl

Dato : 06-04-01 08:12

On Thu, 5 Apr 2001 18:02:59 +0200, "Bent skohorn" <knud@skodliv.dk>
wrote:

>"Dennis Thode Nielsen" <thode@thode.dk> wrote
>
>35 hvad.. % ? cybercitys chief honcho sagde noget med omkring 40% i tv så
>vidt jeg husker
>
>skohorn

35 personer...

--
Regards Ghashûl
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk

I demand the right to keep and arm bears

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 06-04-01 13:10

"Ghashûl" <look@my-sig.ghashul.dk> wrote in message

> 35 personer...

På 2 en kvart dag, cirka. Hvis der ikke er skudår.

--
Anders Ebbesen
It's only after you've lost everything that you're free to do anything.

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 06-04-01 13:38

> På 2 en kvart dag, cirka. Hvis der ikke er skudår.

nå ja det glemte jeg at skrive, men du har fuldstændig ret, det er på 2 en
kvart dag

Mvh

Dennis Thode Nielsen

Fra : Bent skohorn

Dato : 06-04-01 19:38

hvis man ikke har noget fornuftigt at sige skal man tie stille.

Fra : Ghashûl

Dato : 06-04-01 20:12

On Fri, 6 Apr 2001 20:38:10 +0200, "Bent skohorn" <a@b.c> wrote:

>hvis man ikke har noget fornuftigt at sige skal man tie stille.

Sikke da noget vås...
Tag i øvrigt et kig på www.usenet.dk og
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

Fra : Bent skohorn

Dato : 06-04-01 20:37

[snip] blah blah blah [snip]
>nok lidt newbie med det her news pis men det er godt der er dygtige folk
som digder kan hjælpe mig

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 06-04-01 21:38

> hvis man ikke har noget fornuftigt at sige skal man tie stille.

svaret var blot defineret på samme måde som spørgsmålet

Mvh

Dennis

Fra : Morten B

Dato : 05-04-01 18:51

"flemse" <flemse@venlig.dk> wrote in message
> hvor mange får afslag på adsl på grund af for lidt kobber

42

/Morten