Baggrundsplacering
Fra : Ohlzen

Dato : 14-08-03 12:44

Hej NG,

Når jeg smækker en .gif ind som baggrund i en celle,

background="images/hurluhej.gif" height="242">

- lægger billedet sig øverst til ventsre og udfylder cellen i
flere eksemplarer indtil den er udfyldt...

Men hvis jeg nu vil ha' billedet til at ligge øverst til HØJRE,
og kun een gang - hvordan gør jeg så?
Det skal stadig være som baggrund i en celle...

// Ohlzen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 14-08-03 13:14

"Ohlzen" <ohlzen@ohlzen.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvis jeg nu vil ha' billedet til at ligge øverst til HØJRE,
> og kun een gang - hvordan gør jeg så?
> Det skal stadig være som baggrund i en celle...

Så laver du det med CSS. Jeg kunne sagtens smide et eksempel, men
check denne http://html.dk/tutorials/css/

Du befinder dig jo i forvej på deres side.
--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk