Ny Hawksley Workman
Fra : Jacob Skaaning

Dato : 14-08-03 12:28

Til de (sikkert få) interesserede, i vidste sikkert godt at der ville komme
et nyt album kaldet Lover/Fighter, men vidste i også at man kan høre 4 af
numrene og se en ny video?
Værsgo: http://www.umusic.ca/hawksleyworkman/index.php

Det kan selvfølgelig også godt være, at det bare er mig der er langsom, og
hvis det er tilfældet... HVORFOR FORTALTE I DET IKKE TIL MIG?

--
Jacob

I wish a robot would get elected president. That way, when he came to town,
we could all take a shot at him and not feel too bad.

Fra : Peter G

Dato : 14-08-03 15:44

Jacob Skaaning skrev:

> Til de (sikkert få) interesserede, i vidste sikkert godt at der ville
> komme et nyt album kaldet Lover/Fighter, men vidste i også at man kan
> [...]

Mums. Udgivelsesdato ser ud til at være 9/22. sept. Ved du noget om der
kommer bonusspor på den europæiske udgivelse?

> Det kan selvfølgelig også godt være, at det bare er mig der er
> langsom, og hvis det er tilfældet... HVORFOR FORTALTE I DET IKKE TIL
> MIG?

Jeg vidst godt at der var et album på vej, men vidst ikke hvornår. Desuden
har jeg alt for meget nyt musik at undersøge for tiden:

Keziah Jones, Carpark North, Kashmir, Sly & Family Stone, Harry Belafonte,
Bill Hicks (nok næppe musik), Mars Volta, Afghan Whigs live, Princes
jazzalbum, blues fra Sahara, Zappa, Sylvian med mange flere.

Så jeg glemte det.

Tak for oplysningen.

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).