Vedrørende Shipmate plotter
Fra : Larsh

Dato : 14-08-03 11:32

Hvor kan man finde oplysninger om en Shipmate 2500 plotter. Jeg er
blevet tilbudt en sådan, og ved ikke hvor gammel den er, er det farve,
og hvad må en sådan koste.
Jeg har nu brugt en god time på at finde de vise sten...
Hvor finder man disse oplysninger henne..

Larsh

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 14-08-03 11:49

Hvem har tilbudt dig den!!!
Jan Rasmussen

Fra : Larsh

Dato : 14-08-03 13:53

"Jan Rasmussen" <jr@XXXvejen-net.dk> wrote in message news:<bhfpkc$166s$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk>...
> Hvem har tilbudt dig den!!!
> --
> Med venlig hilsen
> Jan Rasmussen
>
> "Larsh" <lah@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

Det har een dame hos en forhandler ved navn Lisbeth A. til en pris af 2000 &#8364;.

Larsh

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 14-08-03 17:27

Om ikke andet på hun da kunne svare dig på om den er i farve... og evt. hvem
der er eller var producenten, måske du kan finde mere på deres hjemmeside...