Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder på TV
Fra : Palle

Dato : 14-08-03 10:21

Størrelsen på billeder til TV-ruden i format 16:9 og 4:3. er der nogen i
denne "news" der har provet ( kan det der!) og har lidt gode råd at komme
med (min mor skulle blive meget glad :)

Mvh.
Palle

Fra : Tom

Dato : 14-08-03 10:44

> Størrelsen på billeder til TV-ruden i format 16:9 og 4:3. er der nogen i
> denne "news" der har provet ( kan det der!) og har lidt gode råd at komme
> med (min mor skulle blive meget glad :)

Hmm jeg forstår ikke hvad det egentlig er du spørger om og hvad det har af
relationer med fotografering.
Men jeg har de både et 16:9 TV og et 4:3 TV og har også prøvet at sætte mit
Olympus E20-P (Pal) til et TV.
I den forbindelse ser billederne noget sammenklemte ud på et 16:9 TV eller
også klippes der meget af top og bund. Et 4:3 TV er bedre til at vise
billederne fra kameraet i korrekt størrelsesforhold (RATIO).

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK