Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Statusbar i Explorer
Fra : Christian Muus

Dato : 14-08-03 10:19

Hej

Hvordan kan jeg få statusbaren til at være på som standard? Hver gang jeg
åbner et explorer-vindue må jeg nemlig altid selv gå op i "View" og slå den
til

vh Christian

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-03 11:42

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvordan kan jeg få statusbaren til at være på som standard? Hver gang jeg
> åbner et explorer-vindue må jeg nemlig altid selv gå op i "View" og slå

Åben Stifinder (Explorer) - View - (check) Status Bar - Tools - Folder
Options... - View - (click) Apply to All Folders - Apply - Ok

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Christian Muus

Dato : 14-08-03 21:58

"FB" <.> wrote in message

> [...]
>
> Åben Stifinder (Explorer) - View - (check) Status Bar - Tools - Folder
> Options... - View - (click) Apply to All Folders - Apply - Ok

Tak for det