Nokia 3510i unlocket - nu intet signal ?
Fra : TLU

Dato : 14-08-03 09:01

Hjælp.

Jeg har fået unlocket min Nokia 3510 i ingen problemer, lige indtil jeg
skulle ringe op.. nu er der slet ikke noget signal.. hvad kan der være galt
?

Mvh

Teddy

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-03 09:37

"TLU" <tlu@FJERNpost.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har fået unlocket min Nokia 3510 i ingen problemer, lige indtil jeg
> skulle ringe op.. nu er der slet ikke noget signal.. hvad kan der være

Sikkert en af de mange bugs der findes i N3510i.
Prøv at slukke og tage batteriet ud i et par minutter.

Det hjælper tit hvis telefonen opfører sig underligt lige pludseligt.

mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : TLU

Dato : 14-08-03 09:51

Hej FB,

Tak for dit bud, men det hjælper ikke.

Jeg er ved at være desperat, for simkortene virker fint i andre telefoner.

Men i denne er det helt umuligt.

Hjælp

Mvh

Teddy

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-03 10:10

> Hej FB,
>
> Tak for dit bud, men det hjælper ikke.
>
> Jeg er ved at være desperat, for simkortene virker fint i andre telefoner.

Prøv at lave en total reset af din telefon: *#7370#
Skal ikke kunne sige om koden virker til N3510i, og den kan måske slette
alle spil og programmer med i købet.

Det er et forsøg værd.

Mvh
FB

Fra : TLU

Dato : 14-08-03 11:09

Hej FB,

Øv.. det hjalp heller ikke..

Fra : Henrik Andersen

Dato : 14-08-03 17:47

Hvikle / hvilken mobil virker *#7370# på??

Mvh Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-03 18:10

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> wrote in message
> Hvikle / hvilken mobil virker *#7370# på??
>
> Mvh Henrik

Det skulle efter sigende virke på N3650 og N7650.

mvh
FB

Fra : Henrik Andersen

Dato : 14-08-03 21:17

Ok, for det virker nemlig ikke på min
N 3510i

Henrik

Fra : wal

Dato : 14-08-03 14:04

http://www.kandu.dk/

Fra : DonE

Dato : 14-08-03 16:06

TLU skrev noget i stil med det her:
> [...]
>
> Jeg har fået unlocket min Nokia 3510 i ingen problemer, lige indtil
> jeg skulle ringe op.. nu er der slet ikke noget signal.. hvad kan der

Telefonens serienummer (Imei) kan være spærret

--

Venligst DonE

Fra : peteraxelsen

Dato : 22-08-03 23:24

> [...]
jeg
> skulle ringe op.. nu er der slet ikke noget signal.. hvad kan der være

det kan være fordi du bruger cbb

http://www.kandu.dk/