2 arbejdshestes (hopper) fortid søges
Fra : qaz1

Dato : 05-04-01 12:50

Jeg søger Bianca og Lottes fortid (jeg ved ikke om de har skiftet navne)

Kilk ind på denne adresse for at se billeder af dem www.qaz1.subnet.dk

* Bianca er ca. 155 cm. Formodentlig blanding mellem jyde/oldenborger eller
oldenborger/belgier - dog ikke sikkert. Ret kraftig (arbejdshestagtig), mørkebrun
med sorte ben, bred blis og hvid kode på højre bagben. Hun har også ret lange
øre, en kraftig hals. Jeg vil skyde på at hun er omkring 8-9 år gammel.

Hun er meget sød og rolig. Bider og sparker ikke men puster sig op og skærer
tænder (snapper), når man spænder gjord. Efter sigende skulle hun have gået
noget dressur med sin tidligere ejer, men jeg ved ikke om det passer.

* Lotte er ca. 155 cm. Rød og arbejdshest af en eller anden art - formodenlig
jydeblanding. Hun har en meget kraftig hals, er lidt høj på krydset. Hun har et
virkeligt kønt hoved, der virker lidt \"cob\" agtigt, med bred pande og små ører.

Da hun kom havde hun meget lang man og pandelok.

Hun er sød og venlig, men virker ikke somom hendes grundridning er i orden
(ikke så styrbar - specielt i galop). Hun kan godt finde på at \"mase\" i spiltovet og
løbe fra en hvis hun ser sit snit til det!

Hun kommer fra hestehandler Christian Skov i Rettestrup ved Næstved.

Hvis du kende fortiden på en af dem - så skriv her - eller send en mail til:
qaz1@eon.dk