Hvor lang tid til løbetid efter p-piller!
Fra : Freedom

Dato : 14-08-03 05:59

Går der ca. efter en hunkat har fået p-piller til hun går i løbetid?

Kan man evt. give noget? til at fremskynde processen hvis der er gået lang
tid? Hvis man kan hvad er det så og hvad er der er bi-virkninger/ulemper ved
det? Er der nogle som har prøvet det?

Iben

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 14-08-03 07:34

"Freedom" <whoknows@onca.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tid? Hvis man kan hvad er det så og hvad er der er bi-virkninger/ulemper

Ha! Ja, her er der foreløbig gået et par måneder *suk*
Jeg tror desværre ikke der er noget at gøre. Det eneste man kan forsøge, er
at arrangere noget, som en løbetid vil komme helt på tværs af. Fx en
forudbetalt udstilling i udlandet, hvor man har booket hotel og rejse og det
hele. Eller hvad med selv at rejse på ferie - langt væk - så skal den nok
komme i løbetid, mens man er væk

Selv venter jeg bare, og håber.

Mvh. Else.

Fra : Freedom

Dato : 14-08-03 22:28

> [...]
det
> hele. Eller hvad med selv at rejse på ferie - langt væk - så skal den nok

Hej Else, ;))

Du har helt sikkert ret;) Man skal arrangere noget som ville være træls hvis
de kom i løbetid, så skal det nok også komme;) Tak for inputtet!;))

Iben

Fra : Dina Rasch

Dato : 14-08-03 07:37

Her gik der kun 1 uge - men jeg har måske været heldig ??

Dina

Freedom <whoknows@onca.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f3b16f5$0$21649$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Louise Hansen

Dato : 14-08-03 11:36

> [...]
> tid? Hvis man kan hvad er det så og hvad er der er bi-virkninger/ulemper ved

Hej Iben!

Jeg kan ikke fortælle dig præcist, hvor lang tid, der går fra
p-pillernes ophør, til katten går i løbetid - det varierer vist meget
fra hunkat til hunkat! Men hvis din hunmis skal have killinger - og det
kan jeg jo næsten regne ud, at hun skal - så vil jeg råde dig til at
vente 2-3 løbetider efter p-pillerne, inden du lader hende parre. Så er
du sikker på, at hendes hormonbalance er helt på plads igen!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Freedom

Dato : 14-08-03 22:30

Louise, tak for dit svar, ja det er godt at vide man ikke er alene;)

Iben