Enter the Matrix. installations problemer~
Fra : Benny Jensen

Dato : 14-08-03 01:06

Jeg har lige fået spillet Enter the Matrix og kan ikke installere det. Jeg
får denne besked, mens CD2 er i drevet. Spillet var med mit nye lydkort.
Sound blaster audigy 2 (er opdateret)

COMPONENT TRANSFER ERROR
Component: Default component
File Group: Default file group
File: F:\data3.cab
Error: datafejl(cyklisk redundanscheck)

Mit DVD drev hedder F:\

I installationsboksen stopper installationen på denne fil.
C:\..\sound\ims\B2_64_SG09.adx

Jeg har prøvet flere gange, men det hjælper bare ikke. Jeg kan se at der er
en lille skade på CD2 i de yderste "riller" Er fejlen på CDen eller er det
min computer ???
Har brug for noget hjælp.

Mit system er.
XP
P4. 2.26Ghz
512Mb DDR
Sound Blaster audigy2 (er opdateret)
Asus GeForce4 128mb ram. tv out. (er opdateret)
2x80Gb harddiske C:\ =Maxtor. D:\ WD.

Hjææææææææææææææææææææææælp mig.

Mvh.
Benny

Fra : Moses

Dato : 14-08-03 08:02

> [...]
er
> en lille skade på CD2 i de yderste "riller" Er fejlen på CDen eller er

Det kunne godt tyde på at dit drev har lidt svært ved at læse CD'en.
Instalationsprogrammet giver op, når den har prøvet et stykke tid at læse
fra CD'en.

Prøv om du kan kopiere begge cd'er over i et \Temp bibliotek og installer
derfra.
Nogle gange kan det godt lade sig gøre når der på cd'en er *.Cab filer.

Moses

Fra : Benny Jensen

Dato : 14-08-03 11:07

Det var ikke muligt. Samme fejlbesked.
Jeg må nok se i øjene at CD2 er skadet. Har prøvet at bruge mit CD-ROM drev,
men svaret var det samme.
Benny

Fra : Benny Jensen

Dato : 15-08-03 00:27